اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 مرداد 1395 / کد مطلب: 11150 / نظرات: 0


تاکید رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سبزواربرتبیین خدمات فرهنگی دولت


تاکید رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سبزواربرتبیین خدمات فرهنگی دولت  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزواربرتبیین خدمات دولت در زمینه فرهنگ وهنر تاکید کرد و گفت: خدمات دولت یازدهم دراین حوزه به خوبی معرفی نشده که این امر تلاش و همکاری بیش از پیش رسانه های گروهی را می طلبد.
محمد علی آبادی به مناسبت روز خبرنگار یاد و خاطره شهید محمود صارمی را گرامی داشت و اظهارکرد: در سه سال گذشته دولت تلاش های زیادی را برای تسهیل در صدور مجوز و اختصاص یارانه به نشریات، ارج نهادن به مقام هنرمندان، حمایت از انجمن‌های فرهنگی و هنری ، تسهیل در قوانین چاپ کتاب و اختصاص اعتبار ویژه به تئاتر در کشور داشته است.
وی افزود: سیاست های اخیر دولت سبب ایجاد شور، نشاط و امید در بین هنرمندان و اصحاب فرهنگ شده و این موضوع بایستی مورد توجه اصحاب رسانه باشد.
علی آبادی با بیان اینکه دولت در این سال ها تلاش کرده تا قوانین سخت در زمینه صدور مجوز برای نشریات و پایگاه های خبری را تسهیل نماید، ادامه داد: اقدامات انجام شده در زمینه ایجاد فضای باز برای رسانه های گروهی و خبرنگاران در این دولت بی بدیل است.
وی با بیان اینکه دولت در زمینه توجه به معیشت خبرنگاران و ارتقاء شغلی آنان نیز توجه داشته است، گفت: امروز خبرنگاران و خبرگزاری ها رسالت مهمی در پوشش اخبار و اطلاع رسانی درست خدمات و اقدامات دولت یازدهم دارند.
مشاور امور جوانان معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار نیز در جریان بازدید از دفتر ایرنا سبزوار گفت: متاسفانه برخی رسانه ها خدمات دولت را کم فروغ جلوه می دهند.
مجید نیکفر بابیان اینکه دولت یازدهم در زمینه های بهداشت و درمان، سیاست خارجی، حفظ حقوق هسته ای ملت ایران، افزایش تعامل با کشورهای مختلف، حفظ اقتدار سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی، بستر سازی برای توسعه علم و دانش در کشور، توجه به اشتغال جوانان، توسعه روستاها و جلوگیری از مهاجرت اقدامات ارزشمندی را کرده است
همچنین از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار در مراسمی با حضور جمعی مسئولان از خبرنگاران این شهرستان تجلیل شد.منبع ایرنا.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.