اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 مرداد 1395 / کد مطلب: 11149 / نظرات: 0

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار:


فعالیت های حوزه سلامت در دولت یازدهم کم نظیر است


فعالیت های حوزه سلامت در دولت یازدهم کم نظیر است رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سبزوار گفت: اقدامات و فعالیت های انجام شده حوزه سلامت در دولت یازدهم کم نظیر است.
دکتر علیرضا مسلم به مناسبت روز خبرنگار یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا را گرامی داشت و اظهارکرد: قرار گیری حوزه سلامت به عنوان سه اولویت نخست دولت از مهمترین اقدامات انجام شده در سه سال گذشته است.
وی با بیان اینکه امروز بخش زیادی از هزینه های درمان توسط بخش دولتی پرداخت می شود، ادامه داد: اجرای طرح تحول نظام سلامت از مهمترین اقدامات دولت یازدهم در راستای ارتقاء سطح سلامت جامعه است.
وی افزود: در سه سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه سلامت در شهرستان سبزوار رخ داده که بخشی از آن شامل بهره برداری از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه به عنوان بزرگترین بیمارستان غرب خراسان رضوی، افزایش پایگاه های جاده ای اورژانس 115،ارتقاء و اجرای طرح هتلینگ در بیمارستان ها، احداث مرکز نا باروری و ژنتیک و استقرار اورژانس هوایی سبزوار است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار همچنین در باره اهمیت رسانه های گروهی اظهارکرد: رسانه های گروهی بایستی در مسیر اعتدال و امید حرکت کنند و رسانه ها و دستگاه های اجرایی در راستای ارائه خدمت بی منت به مردم گام بر دارند.
وی با بیان اینکه رسانه ها در گفتمان سازی در جامعه نقش مهم و ویژه ای دارند، گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) از رسانه های تاثیرگذار بوده که در حوزه سلامت یک گفتمان راهبردی و مثبت را ارائه کرده است.
دکتر مسلم با بیان اینکه اطلاع رسانی دقیق اخبار از مهمترین وظایف خبرنگاران است، ادامه داد:متاسفانه اخبار برخی رسانه های گروهی نسبت به حوزه سلامت دور از واقعیت است و این موضوع موجب تشویش اذهان عمومی می شود.
وی با بیان اینکه انتظار مردم و مسئولان انتشار اخباری است که سبب ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه می شود عنوان کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی در این زمینه الگویی مناسب برای سایر رسانه ها است.
وی در خصوص فعالیت دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در سبزوار گفت: این دفتر در پوشش اخبار حوزه سلامت در غرب خراسان رضوی نقش به سزایی دارد.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.