اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 مرداد 1395 / کد مطلب: 11141 / نظرات: 0


استاندار خراسان رضوی روز خبرنگار را تبریک گفت


استاندار خراسان رضوی روز خبرنگار را تبریک گفت  استاندار خراسان رضوی با تبریک روز خبرنگار به فعالان رسانه ای، گفت: 17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی و روز پاسداشت تلاش بی وقفه انسان های آگاهی است که با قلم خود رسالت سنگین 'ن والقلم' را بر دوش دارند و در سرزمین آگاهی قدم می زنند.
علیرضا رشیدیان طی پیامی در آستانه روز خبرنگار عنوان کرد: طلایه داران راستین خدمت به نظام خبررسانی در جمهوری اسلامی ایران در دوران انفجار اطلاعات همواره سعی داشته اند که با تلاش وافر، جهان خبری و اطلاع رسانی را با هاله ای از قداست در هم آمیزند تا آنچه را که عرضه می دارند توام با ارزش های الهی باشد.
وی افزود: خبرنگاری تجسم مسئولیت، امانت، تعهد، دلسوزی و وظیفه است و خبرنگاران وجدان بیدار جامعه جهانی، مورخان و تصویرگران زمان خویشند زیرا همواره در عمق جامعه حضور دارند و بخشی از سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های مسئولانه و شبانه روزی ایشان است.
وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و همه شهدای خبرنگار، ضمن تبریک روز خبرنگار به همه اصحاب رسانه، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در عمل به رسالت اهل قلم، بویژه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از فعالیت های انجام شده و یا در حال انجام دولت تدبیر و امید و خدمات نظام به نحو مناسب به جامعه و بالعکس، انعکاس نظرات و خواسته های مردم به مسئولان قدردانی کرد.
رشیدیان همچنین ابراز امیدواری کرد: خبرنگاران متعهد و کوشای استان که آگاهی را حق مردم می دانند و برای دانستن ، رشد و باروری اندیشه جامعه خود، خستگی ناپذیر و پرتلاش هستند سلامت، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را بیش از پیش داشته باشند.
17 مردادماه، به مناسبت شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست دژخیمان طالبان در مزار شریف افغانستان، روز خبرنگار نامگذاری شده است. منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.