اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 14 مرداد 1395 / کد مطلب: 11131 / نظرات: 0

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی: سبزوار2 :


ایرنا یک رسانه موفق و مورد اعتماد است


ایرنا یک رسانه موفق و مورد اعتماد است  رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی سبزوار2 گفت : خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا) یک رسانه موفق، فراگیر، پر مخاطب و مورد اعتماد مردم و مسئولان است .
دکتر علی اصغر محمدی با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی سبزوار یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی و روز خبرنگار را گرامی داشت و اظهار کرد: ایرنا با انتشار اخبار صحیح، نقش موثری در آگاهی بخشی و توسعه کشور دارد و یک رسانه قوی و زبان گویای انقلاب اسلامی در سطح جهان است.
وی افزود: مسئولیت ایرنا بسیار مهم و تاثیر گذار بوده که در راستای اهداف انقلاب اسلامی و ایجاد امید و نشاط در جامعه حرکت می کند.
عضو هیات علمی دانشگاه افزود : رسالت واقعی خبرنگاران دفاع از منافع ملی نظام بوده و خبرنگاران بایستی به عنوان ناظر؛ عملکرد مسئولان، نهادها و دستگاههای اجرایی کشور را رصد کنند.
وی خبرگزاری جمهوری اسلامی را وابسته به نظام و دولت دانست و گفت : این رسانه در انعکاس اخبار دقیق و درآموزش و فرهنگ سازی جامعه نقش مهمی دارد.
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی سبزوار2 با اشاره به جنگ نرم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی از طریق ماهواره و شبکه های مجازی گفت : مهمترین رسالت رسانه های گروهی از جمله ایرنا مقابله با جنگ نرم دشمن و معرفی چهره واقعی انقلاب اسلامی است.
دکتر محمدی خبرنگاران و روزنامه نگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست و افزود: خبرنگاران برای شناسایی مشکلات مردم و ارائه راهکار به مسئولان، آموزش و فرهنگ سازی جامعه نقش اساسی دارند.
وی با اشاره به اینکه فداکاری از خود گذشتگی و جسارت از ویژگی های خبرنگاران است، گفت : خبرنگاران برای انجام رسالت خود بایستی امنیت کامل داشته باشند.
محمد مهرنیا مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در سبزوار نیز گزارشی از حوزه کاری این دفتر ارائه کرد.منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.