اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 5 مرداد 1395 / کد مطلب: 11098 / نظرات: 0


طرح ملی 'جی نف' در سبزوار اجرا شد


طرح ملی جی نف در سبزوار اجرا شد   رئیس اداره پست سبزوار گفت: طرح ملی 'جی نف' به منظور یکسان سازی نشانی ساکنان شهری و روستایی در حدود 80 درصد مناطق این شهرستان اجرا شد.
 محمد مهری روز سه شنبه در نشست هم اندیشی اجرای این طرح در جمع مسئولان اجرایی سبزوار افزود: این طرح با بیش از یک میلیارد و 500 میلیارد ریال اعتبار از سال گذشته به صورت آزمایشی در این شهرستان به اجرا درآمد.
وی اظهار کرد: در اجرای این طرح نشانی ساکنین به صورت هماهنگ و یکسان و بر اساس کد پستی 10 رقمی که نمایانگر هویت مکانی یک فرد است نوشته می شود.
وی گفت: اجرای این طرح در کاهش زمان ارسال مرسولات و سهولت امور پستی موثر بوده و با هوشمند شدن نشانی ها، بانک اطلاعاتی ارسال مرسولات نیز تشکیل می شود.
مهری افزود: برای اجرای این طرح در تمام مناطق حاشیه نشین و روستاهای سبزوار نیازمند همکاری شوراهای اسلامی و شهرداری های این شهرستان هستیم.
معاون برنامه ریزی فرمانداری سبزوار نیز در این نشست گفت: اجرای طرح ملی 'جی نف' زمینه ساز و عامل تسریع ایجاد شهر هوشمند و دولت الکترونیک است.
حسن پارسی پور با بیان اینکه کاهش اتلاف وقت و هزینه از مزیت های دیگر این طرح است، افزود: شهر هوشمند، زیرساخت مناسب و مدیریت پکپارچه می طلبد.
وی اظهار کرد: مسئولان شهرستان باید با مشارکت، هم افزایی و خرد جمعی زمینه ارائه خدمات مطلوب و استاندارد به مردم را فراهم کنند.
اداره پست شهرستان سبزوار دارای 38 دفتر شهری پیشخوان دولت، 88 دفتر آی.سی.تی روستایی و 10 نمایندگی توزیع مرسولات پستی است.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
حدود 25 درصد از جمعیت سبزوار شامل 77 هزار نفر در 222 روستای این شهرستان سکونت دارند.منبع ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.