اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 26 تير 1395 / کد مطلب: 11056 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


برجام عامل حق طلبی و اثبات قدرت ایران است


برجام عامل حق طلبی و اثبات قدرت ایران است امام جمعه سبزوار با اشاره به مساله برجام گفت: امضای موافقتنامه برجام عامل حق طلبی و اثبات قدرت ایران اسلامی است.
 حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار اظهار کرد: ایران به تعهداتش در مساله برجام عمل کرده اما طرف مقابل تاکنون به طور کامل به وعده خود عمل نکرده است.
وی افزود: مسئولان جمهوری اسلامی باید همواره هوشیار و بیدار بوده و با حفظ قدرت، طرف غربی را ملزم به اجرای مفاد کامل برجام کنند.
وی با اشاره به شرایط حساس کنونی جهان اسلام گفت: امروز اتحاد و وحدت کشورهای اسلامی در برابر استکبار جهانی یک ضرورت است.
وی همچنین خواستار ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه شد و گفت : حجاب حصاری برای مصون ماندن بوده اما مساله حجاب و عفاف در کشور ما مظلوم واقع شده است.
حجت الاسلام ابراهیمی همچنین با اشاره به سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان افزود: شورای نگهبان نقش مهمی در حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی دارد.
امام جمعه سبزوار با اشاره به موضوع امر به معروف و نهی از منکر گفت: انجام این فریضه وظیفه هر فرد در جامعه اسلامی است و هر کس به اندازه مسئولیت خود باید در این زمینه تلاش کند.
وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود تا گناه و عصیان از بطن جامعه زدوده شود.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.