اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 21 تير 1395 / کد مطلب: 11041 / نظرات: 0


فعالیت 12 آموزشگاه آزاد هنری غیرمجاز در سبزوار


فعالیت 12 آموزشگاه آزاد هنری غیرمجاز در سبزوار  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: 12 آموزشگاه آزاد هنری بدون مجوز در این شهرستان فعالیت می کنند که پنج آموزشگاه در حال گذراندن مراحل قانونی برای دریافت مجوز هستند.
محمد علی آبادی با اشاره به افزایش آموزشگاه های هنری غیرقانونی در این شهرستان اظهار کرد: مسئولان مربوط باید برای جلوگیری از فعالیت آموزشگاه هنری غیرقانونی در این شهرستان اقدام کنند.
وی اظهار کرد: هم اینک کانونهای هنری این شهرستان در هفت رشته نمایش، شعر ، هنرهای تجسمی، موسیقی، داستان، خوشنویسی و سینمای جوان تحت نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می کنند.
وی با بیان اینکه وظیفه این اداره حمایت از آموزشگاههای رسمی و قانونی است، افزود: وجود آموزشگاههای هنری غیرقانونی جایگاه هنر را پایین می آورد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار با تاکید بر لزوم ترویج صحیح هنر از طریق افراد متخصص، گفت: فعالیت آموزشگاههای هنری غیرمجاز برای فرهنگ و ادب اسلامی ایرانی و نسل جوان آسیب زا خواهد بود.
علی آبادی ادامه داد: در حوزه هنر و موسیقی رسالت ما تولید آثار فاخر، اصیل و سنتی و ترویج فرهنگ، آداب و سنت های ریشه دار منطقه ای است.
19 آموزشگاه هنری در سبزوار دارای مجوز هستند.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.