اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 25 آبان 1390 / کد مطلب: 1103 / نظرات: 0


بخشدار مركزی خوشاب معرفی شد


بخشدار مركزی خوشاب معرفی شد  بخشدار مركزی خوشاب طی مراسمی روز جهارشنبه با حضور امام جمعه خوشاب، جمعی از مسوولان و مردم این شهرستان معرفی شد. 
   
 به گزارش خبرنگار ایرنا پس از گذشت یكسال از ارتقای بخش خوشاب به شهرستان، ' محمد قوی بازو' به عنوان سرپرست بخشدار مركزی خوشاب معرفی شد.

فرماندار خوشاب در آیین معارفه بخشدار مركزی این شهرستان گفت : توسعه این شهرستان نیاز به وحدت ، مشاركت عمومی، تلاش و پیگیری مسوولان دارد.

مهندس 'حسین ابراهیمی كردیانی ' با اشاره به محرومیت شهرستان خوشاب گفت: آنچه كه باعث پیشرفت می شود مشاركت تمامی مسوولان و ارگانهاست.

وی اظهار داشت : علیرغم تخصیص اعتبارات هنوز این شهرستان نیازمند همكاری مسئولان برای پیشرفت است.

. سرپرست بخشدارمركزی خوشاب نیز در این آیین با اشاره به برنامه های آینده حوزه كاری خود اشتغالزایی و توسعه روستاها را از جمله برنامه های آینده خود عنوان كرد .

'محمد قوی بازو ' خواستار همكاری مسوولان ، شوراها ، دهیاران و مردم خوشاب برای بهره گیری بهتر از پتانسیل ها ی این شهرستان شد و گفت : وحدت و همكاری در كنار تلاش و جدیت باعث توسعه و آبادانی هر منطقه می شود .

بخش خوشاب حدود یك سال پیش به شهرستان ارتقا یافت كه در همان زمان این شهرستان به دو بخش مشكان و مركزی تقسیم شد.

بخشدار مشكان با تاخیر هفت ماهه معرفی شد و با تاخیر یكساله' محمد قوی بازو' به عنوان سرپرست بخشدارمركزی معرفی شد.

در پایان از تلاش های ' مجید سرابی مقدم ' كه قبل از شهرستان شدن بخش خوشاب با عنوان بخشدار خوشاب و بعد از شهرستان شدن آن به عنوان سرپرست فرمانداری خوشاب ' فعالیت می كرد تقدیر شد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.