اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 15 تير 1395 / کد مطلب: 11028 / نظرات: 0

رئيس شوراي شهرستان سبزوار:


اولويت سرپرست و شهردار منتخب سبزوار سازندگي امور شهري باشد


رئيس شوراي اسلامي شهرستان سبزوار گفت: اولويت مهم و اصلي سرپرست و شهردار منتخب سبزوار سازندگي امور شهري باشد.
 
به گزارش  سبزوار پیام به نقل از روابط عمومي شهرداري سبزوار، جلال تعصبي در جلسه معارفه سرپرست شهرداري كه در محل سالن جلسات شهرداري برگزار شد، افزود: اين براي نخستين بار است كه شهردار از بين مجموعه كاركنان شهرداري انتخاب مي شود و از اين روست كه انتظار بيشتري براي توسعه و عمران شهري مي رود.
 
وي با اظهار اينكه سرپرست و شهردار منتخب شهرداري بايد با همدلي و همراهي همه كاركنان شهر را به سوي توسعه و جلب رضايت حداكثري شهروندان سوق دهند، تاكيد كرد: روح گفتمان، توسعه و سازندگي بايد بدور از هرگونه حاشيه با بكارگيري و بهره گيري از نيروهاي كارآمد انساني صورت بگيرد.
 
او با بيان اينكه موافقت با استعفاي شهردار سابق، انتصاب سرپرست شهرداري و انتخاب شهردار منتخب با اكثريت اراي اعضاي شوراي شهر انجام گرفت، گفت: اميد است اين اتفاق آرا كه نشان از وحدت و همدلي و همراهي همه اعضاي شورا با مجموعه شهرداري بود پيامدهاي خوبي براي توسعه شهري سبزوار داشته باشد.
 
در ادامه آقايان استيري و كوشكي سرپرست و شهردار منتخب نيز بر اتحاد و همدلي با مجموعه شهرداري ، شهروندان و كاركنان خدوم شهري تاكيد و نويد روزهاي روشني را براي سبزوار دادند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.