اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 11 تير 1395 / کد مطلب: 11009 / نظرات: 0

نماینده مجلس:


مبارزه با رژیم صهیونیستی اصل جدا نشدنی انقلاب اسلامی است


مبارزه با رژیم صهیونیستی اصل جدا نشدنی انقلاب اسلامی است   نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی مبارزه با رژیم صهیونیستی را از اصول جدا نشدنی انقلاب اسلامی دانست.
 حسین مقصودی  در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سبزوار گفت: حرکات انقلابی بسیار در سطح منطقه برای مبارزه با رژیم صهیونیستی شکل گرفته است.
وی افزود: امروز وظیفه جهان اسلام حفظ و تقویت هسته های مقاومت اسلامی برای مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی است.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران مدافع حقوق مسلمانان و ملت های ستم دیده در برابر رژیم های استکباری است، اظهار کرد: دفاع از فلسطین، سوریه، یمن، بحرین و لبنان به معنای تامین امنیت ایران اسلامی است.
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی روز قدس در کشورهای اسلامی و همچنین دیگر کشورها نشان مصمم شدن مردم جهان برای مبارزه و مقابله با رژیم صهیونیستی است.
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین ملت های مسلمان است افزود: دشمن با ایجاد گروهک های تروریستی از قبیل داعش و القاعده و هجوم به قلب جهان اسلام سعی می کند جریان مقاومت اسلامی را به نفع خود تغییر دهد.
وی اظهار کرد: هرچند تکفیری ها خود را در لباس شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی نشان داده اند اما به برکت وجود مدافعان حرم، ملت های اسلامی این گروهک های تروریستی را به خوبی شناخته اند.
مسئول حوزه ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور نیز در این مراسم گفت: دفاع از ملت های مظلوم و امت اسلامی از مهمترین اصول انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام سید رضا طباطبایی افزود: انقلاب اسلامی ایران امروز در برابر همه زورگویی های کشورهای استکباری ایستاده است.
وی ادامه داد: ما در طول سالهای انقلاب این موضوع را به خوبی دریافته ایم که مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی تنها راه پیروزی جهان اسلام بر دشمن است.
راهپیمایی روز قدس در سبزوار از محل میدان کارگر تا مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.