اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 10 تير 1395 / کد مطلب: 11008 / نظرات: 0

یک نماینده مجلس:


رویکرد مجلس و دولت فعال سازی واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال است


رویکرد مجلس و دولت فعال سازی واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال است نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد مجلس دهم و دولت یازدهم فعال سازی واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال است.
 حسین مقصودی در همایش بزرگداشت روز ملی صنعت، معدن و تجارت در سبزوار افزود: رفع موانع تولیدی و اقتصادی، ایجاد اشتغال و توسعه صادرات اولویت مجلس دهم است.
وی با بیان اینکه محور تحقق اقتصاد مقاومتی بر تولید داخلی استوار است، اظهار کرد: باید با رفع موانع توسعه صنعتی بتوانیم رونق را به واحدهای تولیدی باز گردانیم.
وی گفت: کاهش بهره منابع بانکی و ارایه تسهیلات با نرخ مناسب زمینه حضور سرمایه گذاران در بخش صنعت را فراهم کرده و کمک بزرگی به واحدهای اقتصادی و خروج از رکود می کند.
مقصودی افزود: توجه دولت و مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم توسعه تحقق اقتصاد مقاومتی، حل مشکل بیکاری و رشد اقتصادی بویژه در بخش صنعت است.
وی با بیان اینکه بیشتر آسیب های اجتماعی ناشی از بیکاری جوانان تحصیل کرده است، اظهار کرد: یکی از اولویت های مجلس دهم حرکت در مسیر حل مشکل اشتغال جوانان است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار نیز در این مراسم گفت: دولت تلاش بسیار برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی، رشد تولید و رفع موانع تولید دارد.
احمد برادران افزود: حمایت از صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی در بخش های مختلف منجر به رونق صنعت، رفع بیکاری، توسعه صادرات و رشد اقتصاد در جامعه می شود.
وی با بیان اینکه یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید، رفع موانع واحدهای تولیدی و صنعتی است اظهار کرد: مدیران اجرایی شهرستان موظف هستند بستر مناسبی در رفع موانع و توسعه تولید واحدهای صنعتی شهرستان داشته باشند.
وی با اشاره به ظرفیت شهرستان سبزوار در جذب سرمایه گذار گفت: باید از این فرصت برای توسعه بخش صنعت و تولید نهایت استفاده را ببریم.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار نیز در این مراسم با بیان اینکه مشکل واحد های صنعتی خام فروشی و عدم توجه به تکمیل حلقه های تولید است گفت : راهکار این مشکل در اجرای اقتصاد مقاومتی است.
علی امید بخش افزود: پرداخت تسهیلات بانکی با بهره اندک و استمهال بدهی بانکی واحدهای صنعتی از مهمترین مطالبات صاحبان واحدهای تولیدی صنعتی این شهرستان است.
در این مراسم از برخی مدیران واحدهای برتر تولیدی و صنعتی شهرستان سبزوار قدردانی شد.
هم اکنون 270 واحد صنعتی فعال در شهرستان سبزوار وجود دارد که زمینه اشتغال حدود شش هزار نفر را فراهم کرده است.منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.