اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 9 تير 1395 / کد مطلب: 11001 / نظرات: 0


شهدای مدافع حرم حامی ولایت و امنیت مردم ایران هستند


 رئیس موسسه روایت سیره شهدا گفت: شهدای مدافع حرم شهدای امنیت ملت ایران و حامی ولایت هستند که با ایثار و فداکاری در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) با گروههای تکفیری مبارزه می کنند.
حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری  در جمع مردم سبزوار با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه نسل جوان انقلاب ایران افزود: جوانان باید با الگو گرفتن از بندگان خالص خدا و شهدا خود را در برابر آسیب های تهاجم فرهنگی دشمنان مصون سازند.
وی شهدای والا مقام را از کسانی دانست که راه تقرب به خداوند را پیدا کردند و در راه اعتلای اسلام و بدون چشم داشت مادی جان خویش را فدا نمودند.
وی همچنین با اشاره به عظمت شب قدر اظهار کرد: احیا نگهداشتن شب های قدر فرصت خوبی برای رهایی از مشکلات و وصل شدن به معبود است.
حجت الاسلام ماندگاری گفت: خداوند فلسفه خلقت را در شب قدر بنا نهاد و انسان با تفکر و عبادت خداوند در این شب ها، راه رستگاری و عزت را می جوید.
وی با بیان اینکه در شب قدر سهم هر کس به اندازه ظرفیت او می باشد افزود: شب قدر شب نزول رحمت و بخشش است و خداوند در شب قدر به طور یقین هیچ انسانی را نا امید نمی کند و هیچ کس در این شب از در خانه خدا ناامید بر نمی گردد.
وی اظهار کرد: هدف از خلقت انسان ها بندگی است و در صورت بندگی خدا بزرگ خواهیم شد و دوری و فرار از گناه ، انجام واجبات و ترک محرمات از راههای تقرب و رسیدن به خداوند است.
مرثیه سرائی توسط ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، قرائت دعای جوشن کبیر و سخنرانی و قرآن به سر گرفتن از دیگر بخش های این مراسم معنوی بود.منبع ایرنا.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.