اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 تير 1395 / کد مطلب: 10984 / نظرات: 0


اختصاص شعبه ویژه مبارزه با جرائم اقتصادی در سبزوار


اختصاص شعبه ویژه مبارزه با جرائم اقتصادی در سبزوار  رئیس دادگستری سبزوار از اختصاص شعبه و قاضی ویژه برای مبارزه با جرائم اقتصادی در این شهرستان خبر داد.
حجت الاسلام مهدی سیدآبادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به رویکرد مسئولان در زمینه تحقق اهداف و تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی در این شهرستان، شعبه ای ویژه برای برخورد با جرائم خاص این حوزه اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه فعالان اقتصادی و تولید کنندگان شهرستان باید در امنیت کامل به فعالیت بپردازند، افزود: دستگاه قضایی خود را متعهد به حمایت از این افراد می داند و در همین راستا با هرگونه جرمی در حوزه اقتصادی برخورد می کند.
رئیس دادگستری سبزوار ادامه داد: در این راستا اقدامات لازم انجام شده و در نشست های مختلفی که با مسئولان و قضات شهرستان داریم نسبت به برخورد با افرادی که در حوزه اقتصادی شهرستان ایجاد اختلال کنند، تاکید شده است.
وی عنوان کرد: اختصاص شعبه خاص در این زمینه یک ضرورت مهم است تا بتوان در کمترین زمان ممکن به پرونده های این حوزه رسیدگی کرد.
رئیس دادگستری سبزوار قاچاق کالا را از مهمترین آسیب های حوزه اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: همه ظرفیت های لازم برای برخورد با جرائم اقتصادی بخصوص قاچاق کالا در این شهرستان به کار گرفته شده و در این رابطه پرونده های تشکیل شده، با سرعت و در کمترین زمان ممکن مورد بررسی و صدور حکم قرار می گیرد.
حجت الاسلام سیدآبادی با اشاره به اینکه امروز شکوفایی و خودکفایی اقتصاد کشور مرهون تحقق برنامه اقتصاد مقاومتی است، عنوان کرد: این برنامه دارای ابعاد و سطوح ملی، استانی و شهرستانی است و هر مسئولی در هر جایگاهی باید برای تحقق این برنامه تلاش کند.
وی گفت: افرادی که قصد سرمایه گذاری در راستای ایجاد اشتغال پایدار، تولید و کار آفرینی در شهرستان را داشته باشند به طور یقین از حمایت ها و پشتیبانی های دستگاه قضا در این زمینه بهره مند می شوند. منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.