اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 تير 1395 / کد مطلب: 10980 / نظرات: 0


تاکید امام جمعه سبزوار بر رعایت حقوق شهروندی


تاکید امام جمعه سبزوار بر رعایت حقوق شهروندی  امام جمعه سبزوار بر رعایت حقوق شهروندی با محوریت قانون تاکید کرد و گفت: دستگاه قضایی نسبت به برخورد با منکرات و آسیب های اجتماعی در این شهرستان اهتمام بیشتر داشته باشد.
حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمیدر دیدار با رئیس و کارکنان دادگستری سبزوار افزود: افزایش جرم هایی نظیر سرقت و فروش مواد مخدر قابل پیشگیری است.
وی اظهار کرد: مهمترین دلیل بروز جرایم پدیده بیکاری است که دستگاه های اجرایی باید اقدامات لازم در زمینه بهبود فضای کسب و کار در شهرستان انجام دهند.
وی با بیان اینکه اقدامات خوبی از سوی دادگستری سبزوار انجام شده گفت: درگذشته شاهد افزایش قلیان سراها به عنوان محیط پر خطر برای جوانان بودیم که با هماهنگی دادگستری، نیروی انتظامی و سایر دستگاه های اجرایی شهرستان این مکان ها تعطیل شدند.
حجت الاسلام ابراهیمی افزود: در زمینه برخورد با پدیده زمین خواری و تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی در سبزوار نیز باید اقدامات بیشتری انجام شود.
وی اظهار کرد: انتظار ما از دادگستری سبزوار پیگیری و برخورد قاطع با افرادی است که با زمین خواری و تغییر غیر قانونی کاربری اراضی امنیت غذایی و اجتماعی مردم را به خطر می اندازند.
رئیس دادگستری سبزوار نیز با اشاره به کاهش میزان جرائم در این شهرستان گفت: سبزوار یکی از امن ترین شهرهای استان محسوب می شود.
حجت الاسلام حسن سید آبادی افزود: دادگستری سبزوار در زمینه برخورد با جرائم منافی عفت و جرائمی که سبب ایجاد اختلال در نظم و امنیت عمومی شود مماشات نمی کند.
وی اظهار کرد: برخی جرائم دارای ریشه های فرهنگی است که در این زمینه دستگاه ها و متولیان حوزه فرهنگ باید جدیت بیشتر داشته باشند و دستگاه قضایی در سبزوار نیز آمادگی همکاری لازم در این زمینه را دارد.
وی با اشاره به اختصاص شعبه مبارزه با پدیده زمین خواری، تغییرکاربری اراضی کشاورزی و باغی و چاه های غیر مجاز آب در این شهرستان گفت: در زمینه برخورد با این جرائم همکاری لازم را با دستگاه های اجرایی داریم و با جدیدیت با مجرمان و قانون شکنان در این حوزه برخورد می شود.
حجت الاسلام سید آبادی افزود: بر اساس بررسی صورت گرفته سطح رضایتمندی عمومی از دادگستری سبزوار افزایش یافته که این امر مدیون تلاش و زحمات همکاران است.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.