اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 23 آبان 1390 / کد مطلب: 1094 / نظرات: 0

یک مسوول /


97 درصد جمعیت خراسان رضوی تا پایان زمان طرح سرشماری شدند


97 درصد جمعیت خراسان رضوی تا پایان زمان طرح سرشماری شدند  مدیر كل آمار و اطلاعات استانداری خراسان رضوی از اتمام كار سرشماری نفوس و مسكن با انجام سرشماری و تكمیل فرم 97 درصد جمعیت استان خبر داد. 
 
محمد ذاكری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : طی این طرح یك میلیون و 651 هزار و 402 خانوار استان توسط ماموران سرشماری شده و فرم های مربوطه برای آنان تكمیل شده است.

وی توضیح داد : در عین حال تا پایان روز گذشته یك میلیون و 768 هزار و 594 خانوار كه 63 هزار خانوار بیش از برنامه پیش بینی شده مركز آمار ایران برای استان بود، فهرست برداری شدند.

وی ادامه داد : بر این اساس تعداد خانوارهای فهرست شده استان 104 درصد و بیش از برنامه پیش بینی شده می باشد.

به گفته وی ، از كل جمعیت فهرست شده 177 هزار و 192 خانوار كه 6/6 درصد جمعیت می شوند ، در این مدت غایب بوده اند و كه امیدواریم در زمان اضافه تعیین شده طی دو روز آینده آنان نیز سرشماری شوند.

وی با قدردانی از همكاری و مشاركت مردم استان و دستگاه های اجرایی در اجرای طرح گفت : این طرح در استان به دلیل این همكاری صمیمانه و منسجم با وجود برودت هوا و دشواری كار در جریان بارش ها و شرایط جوی نامناسب بسیار خوب پیش رفت.

ذاكری توضیح داد : هر مامور بطور میانگین طی این مدت روزانه 18 فرم را پركرده و در مجموع روزانه در سطح استان 78 هزار و 638 فرم در این مدت تكمیل شده است.

وی در ادامه با تاكید بر حضور 100درصدی جمعیت استان در طرح ابراز امیدواری كرد : خانوارهای غایب با شماره تلفن هایی كه به داخل منازل آنها در مراجعه نخست ماموران سرشماری انداخته شده تماس گرفته و یا با شماره ستادهای مناطق 14 گانه اعلام شده و یا ستاد سرشماری استان به شماره 9 - 5018608-0511 تماس بگیرند.

وی افزود : این افراد شماره تماس و آدرس منزل خود را ارائه كنند تا ماموران طی این دور به منازل آنان مراجعه كنند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.