اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 خرداد 1395 / کد مطلب: 10920 / نظرات: 0


نیاز 16میلیارد ریالی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد سبزوار


رئیس اداره زندان سبزوار گفت: برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد این شهرستان به کمک 16 میلیارد و 500 میلیون ریالی خیرین نیاز است.
حسین کیوانلو یکشنبه شب در آیین جشن گلریزان در گود زورخانه سربداران، شمار زندانیان جرائم غیرعمد در زندان سبزوار را 30 نفر اعلام و بیان کرد: پارسال 23 زندانی جرائم غیرعمد با تامین 18 میلیارد و 652 میلیون ریال از از زندان این شهرستان آزاد شدند.
وی افزود: تاکنون تعدادی از خیران در قالب حامیان جشن گلریزان 150 میلیون ریال را به ستاد گلریزان کمک کرده اند که امید است با برنامه ریزی انجام شده کمک های خیران نسبت به سال قبل افزایش داشته باشد.
کیوانلو همچنین با اشاره به ایجاد بند قرآنی در زندان سبزوار و شناسایی زندانیان با استعداد در حوزه قرآن و عترت افزود: با پیگیری و هماهنگی انجام شده بند مشاوره ای نیز در محل زندان تشکیل شده که به مددجویان نیازمند ارائه خدمت می کند.
رئیس هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای سبزوار نیز در این آیین گفت: جشن گلریزان در هفت زورخانه شهر با حضور پیشکسوتان این ورزش برگزار می شود.
خسروجلالی افزود: زورخانه ها در گذشته محلی برای کمک به نیازمندان و کسانی بود که به نحوی در زندگی مشکل داشتند و پهلوانان با جمع آوری اعانات و کمک های ورزشکاران و قرار دادن آن داخل پارچه ای به نیازمندان یاری می رساندند.
جشن گلریزان مراسمی است که در ماه مبارک رمضان و ویژه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد برگزار می شود. منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.