اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 22 خرداد 1395 / کد مطلب: 10908 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


روستا خاستگاه تحقق اقتصاد مقاومتی است


روستا خاستگاه تحقق اقتصاد مقاومتی است  امام جمعه سبزوار گفت: روستاها خاستگاه تحقق اقتصاد مقاومتی و عامل رشد اقتصادی کشور هستند.
حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سبزوار افزود:ایجاد اشتغال و حمایت از تولید‌ روستایی سبب توانمندسازی روستاییان و تحقق اقتصاد مقاومتی است.
وی ادامه داد: توجه به عمران و آبادی در روستاها و مناطق محروم سبب ایجاد درآمد برای روستاییان و جلوگیری از مهاجرت آنان می شود.
خطیب جمعه سبزوار در ادامه همچنین گفت: امروز حمایت از کشورهای اسلامی یک فریضه است و انسجام و وحدت بین مسلمانان نقشه شوم دشمنان را خنثی می کند.
وی افزود: یکی از بزرگترین آفتهایی که وحدت جهان اسلام را تهدید می کند تفرقه مذهبی از جانب غرب و صهیونیستها است که با این روش منافع کشورهای اسلامی را به یغما می برند.
حجت الاسلام ابراهیمی همچنین با تبریک فرارسیدن ماه ضیافت الهی ادامه داد: ماه مبارک رمضان ماه خدا و نزول قرآن است که خداوند در این ماه برکت و رحمت واسعه خود را بر بندگانش جاری می نماید.
وی همچنین با اشاره به موضوع امر به معروف و نهی از منکر گفت: با احیا امر به معروف و نهی از منکر عصیان و گناه در جامعه اسلامی بسیار کم می شود.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.