اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 11 خرداد 1395 / کد مطلب: 10875 / نظرات: 0

فرماندار خوشاب:


جامعه نیازمند ترویج افکار و اندیشه های امام خمینی (ره) است


جامعه نیازمند ترویج افکار و اندیشه های امام خمینی ره است
 فرماندار خوشاب سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را فرصت مناسبی برای ترویج افکار و اندیشه های امام راحل دانست و گفت: جامعه نیازمند ترویج این افکار و اندیشه هاست.

حسین ابراهیمی کردیانی  در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در جمع مسئولان این شهرستان افزود: همه ما بویژه دستگاههای فرهنگی وظیفه داریم برای ترویج اندیشه های امام راحل بین نسل جدید تلاش کنیم.
وی بر افزایش کیفیت برنامه های این ایام تاکید و اظهار کرد مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) یک حرکت بزرگ فرهنگی و پیام آور است.
فرماندار خوشاب گفت: امام راحل، ولایت فقیه را در جامعه نهادینه کرد به گونه ای که امروز ولایت فقیه سنگر و حافظ انقلاب اسلامی است.
وی افزود: امام خمینی (ره) با تکیه بر ایمان به خدا و وحدت کلمه، روح اسلام خواهی و عدالت ‌خواهی را بین محرومان جهان زنده کرد و بنیان مبارزه با استکبار را پایه گذاری نمود.
وی اظهار کرد: امروز آرمان امام راحل راهنمای بزرگ و نقشه راه برای قیام ‌های مردمی و جنبش ‌های آزادیخواهی در جهان است.
ابراهیمی کردیانی گفت:‌ امروز به برکت انقلاب اسلامی، اندیشه های امام خمینی (ره) از مرزهای کشور فراتر رفته و در قلب کشورهای آفریقایی و سایر مناطق جهان گسترش یافته است.
وی افزود: ‌عزت و سربلندی انقلاب ما مدیون رهبری امام راحل است و بزرگداشت نام و یاد این بزرگوار از وظایف مهم ما می باشد.
وی با بیان اینکه ‌120 زائر از شهرستان خوشاب به مرقد امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد اظهار کرد: سخنرانی، برگزاری برنامه های فرهنگی، برپایی ایستگاههای صلواتی، غبار رویی مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهیدان بخشی از برنامه های این شهرستان در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) است.منبع ایرنا.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.