اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 11 خرداد 1395 / کد مطلب: 10871 / نظرات: 0


سفیر ترویج فرهنگ اهدای خون به سبزوار رسید


سفیر ترویج فرهنگ اهدای خون به سبزوار رسید شهروند زنجانی سفیر ترویج فرهنگ اهدای خون با شعار 'با اهدای خون زندگی را به اشتراک بگذاریم' با موتورسیکلت خود وارد سبزوار شد و مورد استقبال مسئولان این شهر قرار گرفت.
غلامرضا صالحی، معلول 43 ساله که دچار ضایعه قطع نخاع 90 درصدی از ناحیه گردن و مهره است سفر ترویجی خود برای گسترش فرهنگ اهدای خون را 24 اردیبهشت گذشته از زنجان آغاز کرد و تاکنون از استانهای اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، سنندج، همدان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، یاسوج، شیراز، اصفهان، اراک، قم و سمنان عبور کرده است.
وی در جمع خبرنگاران هدف از سفر خود به نقاط مختلف کشور را ارج نهادن به ایثار و ترویج فرهنگ اهدای خون در بین مردم عنوان کرد.
او گفت: تاکنون چهار هزار کیلومتر راه پیموده ام و پس از زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد سفر خود را به سمت استانهای خراسان شمالی، گلستان، مازندران، گیلان، قزوین و کرج ادامه می دهم.
وی قصد دارد روز 25 خرداد ماه مصادف با 'روز جهانی اهداکنندگان خون' وارد تهران شود.
صالحی معلول قطع نخاعی 13 سال پیش در حادثه رانندگی دچار ضایعه از ناحیه گردن و مهره های ستون فقرات شده است.
رئیس پایگاه اننقال خون سبزوار نیز گفت: شعار امسال سازمان انتقال خون 'با اهدای خون زندگی را به اشتراک بگذاریم' است لذا سفر این شهروند باهمت با حمایت معنوی این سازمان صورت گرفته است.
پرستو جمیلی افزود: موضوع اهدا خون در ایران تبدیل به یک فرهنگ فراگیر شده بطوری که برای نمونه سبزوار از ابتدای امسال تاکنون دو هزار 566 نفر برای اهدای خون به مراجعه کرده اند.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.