اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 خرداد 1395 / کد مطلب: 10844 / نظرات: 0


ساخت 400 واحد مسکونی برای معلولان زیر پوشش بهزیستی خراسان رضوی


ساخت 400 واحد مسکونی برای معلولان زیر پوشش بهزیستی خراسان رضوی
 قائم مقام معاون مشارکت های اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: 400 واحد مسکونی ویژه مددجویان معلول با کمک خیران و اداره های کل بنیاد مسکن و راه و شهرسازی در مناطق روستایی و شهری این استان ساخته شد.
جواد بهنام دو شنبه شب در مراسم تجلیل از خیران اداره بهزیستی سبزوار افزود: در همین چارچوب و با مشارکت خیران 500 واحدمسکونی دیگر نیز امسال ساخته و تحویل خانواده های مددجویی می شود که دارای دو معلول هستند.
وی ادامه داد: خیران برای هر یک از این واحدهای مسکونی 50 میلیون ریال کمک می کنند و نیز 100 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به هر یک از دو معلول این خانواده ها در مناطق شهری و 40 میلیون ریال به هر یک از معلولان در خانواده های روستایی پرداخت می شود.
قائم مقام معاون مشارکت های اداره کل بهزیستی خراسان رضوی
همچنین گفت: پارسال 630 میلیارد ریال توسط خیران به این اداره کل کمک و برای تامین جهیزیه، تامین دارو، ساخت مسکن و ایجاد اشتغال جویان هزینه شده است.
رئیس اداره بهزیستی سبزوار نیز در این مراسم به پرداخت مستمری به سه هزار مددجوی تحت پوشش اشاره و بیان کرد: در زمینه پرداخت مستمری به مددجویان با مشکلات اعتباری مواجه هستیم.
مرضیه کسرائی فر افزود: همین امر سبب شده دو هزار نفر از مددجویان پشت نوبت دریافت مستمری منتظر بمانند.
وی ادامه داد: هزار نفر از مددجویان تحت پوشش این اداره فاقد مسکن بوده و نیازمند مساعدت خیران هستند.
طی این مراسم 10 نفر از خیران سبزواری مورد تقدیر قرار گرفتند.
23 مرکز خیریه زیر نظر اداره بهزیستی سبزوار فعال هستند. 12 هزار خانوار با جمعیت 30 هزار نفر تحت پوشش اداره بهزیستی سبزوار قرار دارند.
منبع ایرنا.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.