اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 3 خرداد 1395 / کد مطلب: 10836 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


انقلاب اسلامی ایران مظهر ترویج تفکر مهدوی است


انقلاب اسلامی ایران مظهر ترویج تفکر مهدوی است
امام جمعه سبزوار از نیمه شعبان به عنوان مظهر اتحاد مذاهب اسلامی یاد کرد و گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران مظهر اشاعه و ترویج تفکر مهدوی در جهان شده است.

 حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی در آیین جشن میلاد نیمه شعبان در سبزوار اظهار کرد: دشمن درصدد سوء استفاده از فلسفه انتظار و ظهور حضرت مهدی (عج) است.
وی ادامه داد: متاسفانه از همان دوران قاجار شاهد حرکات زیادی در این زمینه از سوی دشمن و استکبار بوده ایم.
وی با اشاره به اینکه شیعه اعتقاد جدی به فلسفه قیام عاشورا و فلسفه انتظار مهدی دارد، افزود: دشمن این موضوع را بخوبی می داند و در همین راستا سعی دارد با ایجاد خرافه و شایعه سازی این دو اصل مهم شیعه را هدف قرار دهد.
حجت الاسلام ابراهیمی گفت: برگزار نشدن مراسم عزاداری سیدالشهدا و جشن های نیمه شعبان و خرافه سازی در این رابطه در دوران قبل از انقلاب یکی از توطئه های دشمن بود.
وی اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران فلسفه انتظار مهدی و اعتقاد به منجی عالم بشریت در بین امت های اسلامی و جهان تقویت شده است.
وی عنوان کرد: یکی از توطئه های دشمن در این زمینه ایجاد گروهک های تروریستی مانند داعش و جبهه النصره و القاعده است که سعی دارند مردم را از مسیر انتظار منحرف کنند.
حجت الاسلام ابراهیمی افزود: دشمن با حمایت مالی و تقویت داعش جنگ های خونینی را در منطقه به راه انداخته و در کنار آن با ایجاد برخی خرافه گرایی ها سعی داشت تا حرکات تروریستی این گروهک ها را در راستای ظهور معرفی کند.
وی گفت: مجاهدت مدافعان حرم و حضور آنان در جبهه دفاع از حریم اهل بیت(ع) سبب شد تا این توطئه دشمن خنثی و چهره واقعی او به امت اسلامی معرفی شود.
امام جمعه سبزوار با اشاره به اینکه شیعه در تقویت موضوع انتظار مهدوی نقش بسزایی دارد، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی  توطئه ها، خرافات و شایعه سازی های دشمن در این زمینه شکست خورده است. منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.