اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 خرداد 1395 / کد مطلب: 10835 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


نشستهای شورای فرهنگ عمومی باید منجر به اقدام شود


نشستهای شورای فرهنگ عمومی باید منجر به اقدام شود  
 رئیس شورای فرهنگ عمومی و امام جمعه سبزوار گفت: نشستهای شورای فرهنگ و عمومی در این شهرستان می بایست از حالت شعاری خارج و منجر به اقدام و عمل شود.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین ابراهیمی در نشست شورای فرهنگ و عمومی سبزوار افزود: یکی از دلایلی که سبب شده این نشستها با وقفه برگزار شود بی توجهی برخی از اعضاء در اجرای مصوبات آن است.
وی شورای فرهنگ عمومی را ظرفیتی مهم در عرصه فرهنگی، هنری و اجتماعی توصیف و بیان کرد: یکی از مهمترین وظایف این شورا حفظ تاریخ، فرهنگ،آداب و سنن مذهبی، دینی و ایرانی در سطح بومی و محلی است.
امام جمعه سبزوار ادامه داد: در برخی موارد مشاهده شده بعضی مسئولان در برگزاری آیینهای سنتی کم دقتی کرده و شئونات درست مذهبی در آنها رعایت نمی شود.
فرماندار ویژه سبزوار نیز در این نشست گفت: تقویم نشستهای شورای فرهنگ عمومی تدوین می شود.
احمد برادران افزود: نسبت به برگزاری نشستهای شورا فرهنگ عمومی در گذشته توجه جدی نشده است.
رئیس دادگستری سبزوار نیز خواستار ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه شد و گفت: مسئولان و اعضای شورای فرهنگ عمومی باید برای رفع معضلات اخلاقی و اجتماعی تلاش کنند.
حجت الاسلام حسن سید آبادی افزود: به شدت نیازمند کمک روحانیون، اساتید دانشگاه و ادارات و سازمانهای فرهنگی هستیم زیرا نخبگان دینی، علمی و دانشگاهی نقش مهمی در مهار آسیبهای اجتماعی دارند.
رئیس اداره اطلاعات سبزوار هم گفت: برای مهار آسیبهای فرهنگی،اجتماعی در شهرستان نیاز جدی به بهره گیری از ظرفیت نخبگان دینی،علمی و دانشگاهی داریم.
مبشری افزود: در سالهای اخیر شاهد رشد عرفانهای نوظهوری بوده ایم که البته با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) عاملان اصلی این شبکه ها در شهرستان سبزوار شناسایی شده اند.منبع ایرنا.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.