اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 1 خرداد 1395 / کد مطلب: 10832 / نظرات: 0

امام جمعه موقت سبزوار:


اصلاح فرهنگ مصرف در جامعه مصداقی از اقتصاد مقاومتی است


اصلاح فرهنگ مصرف در جامعه مصداقی از اقتصاد مقاومتی است
 امام جمعه موقت سبزوار گفت: اصلاح فرهنگ مصرف در جامعه مصداقی از اقتصاد مقاومتی است که بسیاری از مشکلات و دغدغه های اقتصادی و اجتماعی را کاهش می دهد.
 حجت الاسلام صادق ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: واسطه گری و دلالی به اقتصاد کشور لطمه جدی وارد می کند و سبب می شود جوانان از کارهای تولیدی دوری کنند.
وی اظهار کرد: مسئولان و مردم باید برای تحقق شعار امسال تلاش کنند.
وی همچنین با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: با فتح خرمشهر گره جنگ باز و شکست در جبهه دشمن آغاز شد و فتح خرمشهر نقطه عطف دفاع مقدس بود که با جانفشانی، ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام حاصل شد.
امام جمعه موقت سبزوار افزود: امروز نیز رشادت و مجاهدت رزمندگان اسلام در دفاع از حرم اهل بیت (ع) ادامه دارد و اگر داعش نمی تواند به مرزهای ایران اسلامی نزدیک شود به همین دلیل است.
وی با بیان اینکه یکی از پایه های نظام جمهوری اسلامی ولایت فقیه است اظهار کرد: تبعیت از ولایت فقیه و پایبندی به اصول انقلاب و حفظ ارزشها از عوامل بقای انقلاب اسلامی است.
وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان و تبریک سالروز ولادت حضرت قائم (عج) ادامه داد: منتظران واقعی کسانی هستند که از گناه دوری می کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار نیز در جمع نمازگزاران این شهرستان با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر الگوی کامل اندیشه، عمل نظامی و مدیریت کلان دفاعی امنیتی بود.
سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم افزود: فتح خرمشهر پیروزی یک تفکر انقلابی و اسلامی بود که با توکل به پروردگار و پیروی از ولایت فقیه میسر شد.
وی اظهار کرد: فتح خرمشهر در شرایطی رخ داد که قدرت نوپای جمهوری اسلامی از یک نیروی مجهز نظامی محروم بود.
وی با بیان اینکه دشمن خرمشهر را نماد پیروزی خود می دید گفت: رژیم بعث صدام به رغم حمایت همه کشورهای جهان در این جنگ شکست خورد. منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.