اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 29 ارديبهشت 1395 / کد مطلب: 10828 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار:


تشریح و تبیین ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) برای نسل جوان ضروری است


تشریح و تبیین ابعاد شخصیتی امام خمینی ره برای نسل جوان ضروری است
 معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار خواستار تشریح و تبیین ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) بویژه برای نسل جوان شد.

احمد برادران در نشست ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام راحل در سبزوار گفت: برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی موجب تقویت اسلام و انقلاب شده و فرصتی برای آشنایی جوانان و نوجوانان با اندیشه‌ امام و آرمانهای انقلاب اسلامی است.
وی افزود: برگزاری باشکوه مراسم سالروز رحلت امام راحل و حضور فراوان مشتاقان در حرم ایشان نشان از وفاداری مردم به امام و اندیشه های ایشان و پیروی از ولایت فقیه دارد.
وی با بیان اینکه استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و برقراری حکومت جمهوری اسلامی بهترین ثمره تلاش های امام خمینی (ره) بود اظهار کرد: امروز روحیه اسلام خواهی و وزیدن نسیم اسلام در بین کشورهای منطقه و جهان برگرفته از انقلاب اسلامی است.
فرماندار سبزوار با بیان اینکه تبیین شخصیت و تشریح اندیشه های امام راحل برای نسل جدید نباید به مناسبت های خاص محدود شود گفت: تمام کلمات و رهنمودهای امام خمینی (ره) برای ما الگو است.
برادران افزود: باید مبانی و اندیشه های امام راحل در مسایل مختلف داخلی و خارجی و منطقه ای برای همگان تبیین و به فرهنگ تبدیل شود.
وی ادامه داد: یکهزار و 100 زائر از این شهرستان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می شوند.
وی اظهار کرد: کمیته های تخصصی ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و دستگاه های اجرایی این شهرستان آمادگی کامل خود را برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن آیین سوگواری و مراسم این ایام اعلام کرده اند.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.