اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..


اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 25 ارديبهشت 1395 / کد مطلب: 10816 / نظرات: 0


هشت طرح آموزشی، فرهنگی و ورزشی در سبزوار بهره برداری شد


هشت طرح آموزشی فرهنگی و ورزشی در سبزوار بهره برداری شد

  به مناسبت اعیاد شعبانیه، هشت طرح آموزشی، فرهنگی و ورزشی روز شنبه طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در سبزوار بهره برداری شد.

   این طرح ها شامل سه آموزشگاه، سالن جوانسرای اسرار، چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید چمران، پژوهشکده معلم، نمازخانه اردوگاه شهید مطهری و چایخانه مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان سبزوار می باشد.
مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت : هزینه های اجرای این طرح ها از محل کمک های خیرین و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس آموزش و پرورش خراسان رضوی تامین شده است.
مرتضی بینش افزود: آموزشگاه 18 کلاسه صاحب الزمان (عج) سبزوار در سه طبقه و با زیربنای دو هزار و ۲۲۰متر مربع با حدود 14 میلیارد ریال هزینه احداث شده است.
وی اظهار کرد: آموزشگاه چهار کلاسه هاجر این شهر نیز با زیربنای ۱۶۰متر مربع با 950 میلیون ریال هزینه و آموزشگاه پنج کلاسه بانو عرب شاهی سبزوار هم با زیر بنای 330 متر مربع با هزینه حدود سه میلیارد و 300 میلیون ریال ساخته شده اند.
وی گفت: به رغم احداث این واحدهای آموزشی و فرهنگی هنوز آموزش و پرورش سبزوار با کمبود فضاهای آموزشی مواجه است و حدود 35 درصد از مدارس این شهرستان دو نوبته می باشد.
هم اکنون حدود 52 هزار دانش آموز در 287 آموزشگاه شهرستان سبزوار در حال تحصیل هستند.منبع ایرنا.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.