اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 17 ارديبهشت 1395 / کد مطلب: 10789 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


اشاعه انديشه ناب اسلامي در جهان توطئه هاي دشمنان را خنثي كرده است


اشاعه انديشه ناب اسلامي در جهان توطئه هاي دشمنان را خنثي كرده است     امام جمعه سبزوار گفت: به بركت وجود جمهوري اسلامي ايران و اشاعه انديشه ناب اسلامي در جهان، توطئه هاي دشمنان خنثي شده و گروه هاي سلفي و داعشي در حال نابودي هستند. 
 
  حجت الاسلام غلامحسين ابراهيمي در جشن مبعث پيامبر گرامي (ص) در جمع اقشار مختلف مردم سبزوار افزود: بعثت نبي مكرم اسلام (ص) سرآغاز تشكيل تمدن بزرگ اسلامي در جهان بود و انقلاب اسلامي ايران ادامه دهنده اين حركت در جهان امروز است.
وي اظهار كرد: رسول گرامي اسلام (ص) از همان دوران بعثت تلاش هاي خود را براي پايه گذاري تمدن نوين و عاري از هرگونه شرك و بت پرستي آغاز كرد و در اين دوران ستم هاي بسيار از سوي سران و بزرگان عصر جاهليت به ايشان وارد شد.
وي با بيان اينكه صبر، استقامت و تلاش رسول خدا (ص) منجر به فراگيري و پيروزي حكومت اسلامي شد گفت: امروز نيز آزادگي و سربلندي امت اسلامي مديون رسول خدا (ص) و تلاش هاي اين بزرگوار است.
امام جمعه سبزوار افزود: همانگونه كه پس از رحلت رسول خدا (ص) دشمنان اسلام سعي در ايجاد انحراف در حكومت اسلامي كردند امروز هم اين تلاش ها براي ايجاد انحراف در جهان اسلام وجود دارد.
وي ادامه داد: اگر جمهوري اسلامي ايران نبود امروز شاهد فراگيري اسلام دروغين، سلفي، داعشي و آمريكايي در جهان بوديم.
وي با بيان اينكه پيامبر گرامي اسلام (ص) در طول زندگي مباركشان همواره خدمتگزار مردم بودند اظهاركرد: ايشان نسبت به فقرا و مساكين حساسيت داشتند و همواره در امور مختلف به آنها توجه مي كردند.
امام جمعه سبزوار گفت: حضرت محمد (ص) همواه بر ايستادگي در برابر استكبار و دشمنان اسلام تاكيد داشتند كه بايد از ايشان و نظام حكومتي آن حضرت درس گرفت و تبعيت نمود.
وي افزود: متاسفانه بيماري هاي ناشي از وابستگي برخي حكام عرب و شكل گيري گروه هاي منحرف براثر بي توجهي هاي اين حكام، مانع از الگوگرفتن از نظام حكومتي رسول خدا (ص) شده است.منبع ایرنا.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.