اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 12 ارديبهشت 1395 / کد مطلب: 10764 / نظرات: 0

یک مسئول :


تمام روستاهای بالای 10 خانوار جمعیت خراسان رضوی برقدار شده اند


 
مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تمام روستاهای دارای بیش از 10 خانوار جمعیت در سطح این استان به شبكه برق متصل و از مزایای آن بهره مند شده اند.

محمدرضا مزینی در همایش علمی و تخصصی ایمنی برق خراسان رضوی در سبزوار افزود: هم اینك سه هزار و 700 روستا د در خراسان رضوی از مزایای شبمه برقرسانی برخورداند.
وی ادامه داد: فعلا تعداد اندكی روستا و آبادی به دلیل نداشتن كد شناسایی برق ندارند كه تمامی آنها نیز امسال به شبكه متصل می شوند.
مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: بر اساس اعلام وزارت نیرو خراسان رضوی از استانهای پیشرو در توسعه شبكه توزیع برق در بین روستاهای كشور است.

* بدهكاری مشتركان برق
وی همچنین گفت: مشتركان برق در خراسان رضوی افزون بر 500 میلیارد ریال بدهی به شركت برق دارند.
مزینی افزود: در صورت وصول این میزان بدهی می توان خدمات برقرسانی را در سطح استان افزایش داد.
وی ادامه داد: همچنین بر اساس تكلیف وزارتی میزان تلفات انرژی در شبكه توزیع برق باید به زیر 10 درصد لذا تلفات برق در خراسان رضوی به همین میزان رسیده است.

* 16 مرگ ناشی از برق گرفتگی
مدیر دفتر ایمنی شركت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: پارسال 16 مورد فوتی ناشی از برق گرفتگی در سطح این استان رخ داد.
حمید سروش مهر افزود: اكثر این حوادث برای عموم مردم و كاركنان پیمانكار شركت توزیع نیروی برق اتفاق افتاد لذا حوادث كاری در سطح شركتهای پیمانكاری بسیار زیاد است.

* سامانه اتوماسیون جلوگیری از هدررفت برق
رئیس دانشگاه حكیم سبزواری نیز در این مراسم به ساخت سامانه اتوماسیون جلوگیری از هدر رفت برق اشاره و بیان كرد: این سامانه سال 1382 با همراهی شركت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این دانشگاه ساخته و اواخر پارسال رونمایی شد.
جواد حدادنیا افزود: سامانه اتوماسیون جلوگیری از هدررفت برق در شهرستانهای سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، قوچان، یزد، بیرجند و آبادان نصب شده است.
وی ادامه داد: این طرح به عنوان یكی از طرحهای پیشرو در سطح وزارت نیرو مورد استقبال قرار گرفته است.
بیست و هفتمین همایش علمی و تخصصی ایمنی برق خراسان رضوی با حضور 200 نفر از مدیران، مسئولان فنی و كاركنان شركت برق شهرستانهای غرب خراسان رضوی در سبزوار برگزار شد.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.