اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 11 ارديبهشت 1395 / کد مطلب: 10761 / نظرات: 0

منتخب مردم سبزوار در مجلس دهم:


تعطیلی ساخت و سازها ضربه بزرگی به اشتغال سبزوار وارد کرده است


تعطیلی ساخت و سازها ضربه بزرگی به اشتغال سبزوار وارد کرده است منتخب مردم سبزوار در مجلس دهم گفت: تعداد ۳۳۰ شغل به‌طور مستقیم و غیرمستقیم با موضوع ساخت وساز ارتباط دارند که تعطیلی این بخش ضربه بزرگی را به اشتغال در شهرستان وارد و سبب بیکاری افراد زیادی شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سبزوار، حسین مقصودی شامگاه جمعه در مراسم تجلیل از کارگران نمونه سبزواری اظهار داشت: متاسفانه سیاست‌های غلط گذشته آسیب‌های جدی را به بخش کارآفرینی و تولید وارد کرده است.

وی با بیان اینکه امروز اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی به عنوان یک برنامه راهبردی مورد مطالبه مقام معظم رهبری است افزود: مسئولان باید تلاش کنند تا این برنامه به نحو مطلوبی در کشور اجرایی شود.

منتخب مردم سبزوار در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه سرمایه، منابع داخلی و نیروی کار متخصص سه ضلع یک مثلث برای تحقق کار آفرینی هستند عنوان کرد: هر سه ضلع این مثلث در کشور ما موجود است و ما باید با مدیریت درست و صحیح از آنها در راستای تحقق برنامه اقتصاد مقاومتی بهره برداری کنیم.

مقصودی با اشاره به تلاش دولت یازدهم در حوزه عمل به شعار سال گفت: دورنمای عملکرد دولت نشان می‌دهد که عزم جدی در اجرا و تحقق اهداف این برنامه در ارکان دولت دیده می‌شود.

وی افزود: دولت نیاز به حمایت برای اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی دارد و مجلس به عنوان تسهیل کننده و حرکت دولت باید با آن همراهی کند تا بتوانیم در مقام اقدام به این شعار عمل کنیم.

وی با اشاره به معضلات بیکاری در شهرستان نیز گفت: شهرستان سبزوار دارای ظرفیت‌های خوبی در حوزه صنعت، معدن و کشاورزی است و انتظار ما از حوزه مدیریت شهری برنامه ریزی برای بهره برداری از این عناصر است.

مقصودی با بیان اینکه برخی سیاست‌های غلط در شهرستان، امروز سبب شده تا از ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده نشود گفت: شهرستان سبزوار با 13 دانشگاه و بیش از 35 هزار دانشجوی متخصص در حال دست و پنجه نرم کردن با معضل بیکاری است که این موضوع یک خطر مهم تلقی می‌شود.

وی با انتقاد از  تعطیلی ساخت و سازها در سبزوار نیز افزود: تعداد 330 شغل به طور مستقیم و غیر مستقیم با موضوع ساخت وساز ارتباط دارند که تعطیلی این بخش ضربه بزرگی را به اشتغال در شهرستان وارد و سبب بیکاری افراد زیادی شده است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.