اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 11 ارديبهشت 1395 / کد مطلب: 10759 / نظرات: 0

فرماندار ويژه سبزوار:


1800 نفر در سبزوار مشغول كار شدند


1800 نفر در سبزوار مشغول كار شدند
معاون استاندار خراسان رضوي و فرماندار ويژه سبزوار گفت: يكهزار و 800 نفر طي سال گذشته در 270 واحد صنعتي اين شهرستان مشغول كار شدند.

احمد برادران در ديدار با جمعي از كارآفرينان اين شهرستان افزود: اشتغال و كارآفريني همواره مورد تاكيد دولت يازدهم بوده و به تمام دستگاه هاي اجرايي تاكيد شده است براي سرمايه گذاري، توسعه اشتغال و رفع مشكلات معيشت كارگران تلاش كنند.
وي اظهار كرد: از دستگاه هاي اجرايي اين شهرستان خواسته شده است مشكلات بخش هاي مختلف اقتصادي را شناسايي كنند تا براي رفع مشكلات آنها برنامه ريزي شود.
وي گفت: برخي از مشكلات بخش اشتغال اين شهرستان احصا و بسته هاي حمايتي براي حل مشكلات بخش هاي صنعت، كشاورزي و خروج بخش ساختمان از ركود در نظر گرفته شده است.
برادران افزود: بايد با اختصاص بسته هاي حمايتي نظير پرداخت تسهيلات و حمايت قانوني از واحدهاي صنعتي زمينه اشتغالزايي را در اين شهرستان فراهم كنيم.
وي اظهار كرد: مهمترين مشكل صنعتگران اين شهرستان نقدينگي است كه آسيب جدي به اشتغال اين شهرستان وارد كرده است.
رئيس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي سبزوار نيز گفت: نرخ زياد سود تسهيلات بانكي سبب شده است تعداد بسياري از صنعتگران اين شهرستان با مشكلات جدي مواجه شوند.
عقيل مختاري با بيان اينكه در بخش توليد شاهد اخذ بهره بانكي از كارآفرينان هستيم افزود: در بخش توليد با بهره هاي زياد بانكي هرگز نمي توان فعاليت موثري در حوزه صنعت و سرمايه گذاري داشت.
وي اظهار كرد: در سال گذشته 14 واحد توليدي در شهرك صنعتي شهرستان سبزوار تعطيل شدند.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.