اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 21 آبان 1390 / کد مطلب: 1074 / نظرات: 0

مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار /


بسیج به عنوان الگوی موفق حضور در عرصه های مختلف به دنیا معرفی شده است


بسیج به عنوان الگوی موفق حضور در عرصه های مختلف به دنیا معرفی شده است  مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت: امروز بسیج به عنوان الگوی موفق حضور در عرصه های مختلف به دنیا معرفی شده و دیگر كشورها و نظام ها به دنبال تعریف چنین الگویی برای نظام خود هستند. 
   
 حجت الاسلام و المسلمین 'حسین زحمتكش'  در آستانه دهه بسیج سبزوار افزود: با توجه به شاخصه ها و ویژگی های بسیج ، آنها قادر به تعریف چنین الگویی نخواهند بود.

وی سه ویژگی و شاخصه بسیج را بصیرت ، معنویت و ولایتمداری ذكر كرد و آن را عامل مهم موفقیت بسیجیان تا امروز و از این پس دانست.

وی با بیان اینكه بصیرت بالای بسیجیان موجب شناخت دوست از دشمن و درخشش بسیج شده، افزود: بسیجیان به بركت این بصیرت جلودار حقیقت در عرصه های مختلف هستند.

حجت الاسلام زحمتكش با بیان اینكه معنویت ، اخلاص ، ایثار ، كار برای خدا انجام دادن و ادای دین و تكلیف نسبت به شهدا ، امام راحل (ره) ، ایثارگران و ... امروز بر بدنه بسیج ما حاكم است، افزود: برخی گمان می كنند امروز در بسیج اخلاص و فداكاری نیست و حال آنكه در اشتباه هستند.

وی معنویت حاكم بر جامعه را به بركت وجود بسیج عنوان كرد و افزود: اگر بسیج ، برنامه های بسیج ، حضور میدانی بسیج در عرصه های مختلف و آگاهی و بصیرت بسیج نبود امروز انقلاب با چالش های بزرگی روبرو می شد.

وی افزود: یكی از عوامل وحشت دشمنان از بسیج تا به امروز ناشی از بصیرت و معنویت بسیج است همانگونه كه دشمنان از رزمندگان ما به همین دلیل در دوران دفاع مقدس وحشت داشتند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در بسیج ناحیه سبزوار برگزاری دوره های تربیت و تعالی در بسیج و سپاه را هم برای تقویت روحیه و بنیه معنوی بسیجیان ذكر كرد و آن را رسالتی مهم برشمرد.

وی بسیج را تابع محض ولی فقیه معرفی كرد و افزود: دشمنان تا امروز سعی كردند عمود خیمه ولایت را بردارند اما شاهد حضور نیروی عظیمی پشت سر ولایت و اطاعت محض از رهبری هستند.

حجت الاسلام زحمتكش تاكید كرد : از این پس هم بسیج با همین شاخصه ها در عرصه های مختلف به ویژه انتخابات حضوری آگاهانه و هدفمند خواهد داشت.

وی بخشی از دستاوردهای حضور بسیج در عرصه های نظامی و هشت سال دفاع مقدس ، اقتصادی ، محرومیت زدایی ، امنیتی ، علمی ، سیاسی ، فرهنگی و ... و همچنین نقش مهم و بی بدیل بسیج در مقابله با جنگ نرم دشمن و بحران های ایجاد شده توسط دشمنان را هم بیان كرد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با اظهار اینكه دفاع از نظام اولین ، مقدس ترین و واجب ترین فرایض ملت ایران است گفت: بسیجی كسی است كه دفاع از نظام و انقلاب را برعهده دارد و این دفاع ، دفاع از اسلام و قرآن است.

وی همچنین انقلاب اسلامی ایران را یكی از پدیده های قرن اخیر و نیز بر هم زننده معادلات جهانی از طریق قرار دادن دین در صحنه حكومت معرفی كرد و افزود: تشكیل ارتش 20 میلیونی تحت عنوان بسیج مستضعفین یكی از برجسته ترین و مهم ترین دستاوردهای انقلاب است.

25 آبان تا 5 آذر سالروز تشكیل بسیج مستضفین به فرمان امام راحل (ره) به نام دهه بیسج نامگذاری شده است.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.