اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 6 ارديبهشت 1395 / کد مطلب: 10736 / نظرات: 0

در مراسمی با حضور مسئولان و هنرمندان :


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار معرفی شد


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار معرفی شد
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هنرمندان زیادی در سبزوار زندگی می‌کنند که با استفاده از هنر آنها می‌توان فرهنگ بومی این شهر را ترویج داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سبزوار مهدی یونسی  در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سبزوار اظهار داشت: این آداب و سنن هویت فرهنگی و تاریخی ماست که بایستی حفظ شود.

وی با بیان اینکه مدیران ما در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در زمینه زنده نگه داشتن این آداب و سنن تلاش کنند، تصریح کرد: توجه به حفظ آداب و رسوم و پرورش اخلاق مداری در جامعه از وظایف تعیین شده برای مدیران این نهاد است که باید با حمایت از هنرمندان این حوزه آنها را زنده نگه داریم.

یونسی با بیان اینکه فعال شدن انجمن‌ها و کانون‌های زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌ها سبب  رونق بخشی و توسعه این بخش می‌شود، خاطرنشان کرد: ثمره فعال شدن این بخش‌ها سبب ایجاد شادابی و نشاط در جامعه  و شهر می‌شود.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه شورای فرهنگ و عمومی از ارکان شورای انقلاب اسلامی است، تأکید کرد: فعال شدن شورای فرهنگ و عمومی سبب افزایش مشارکت ادارات و سایر نهادهای شهرستان در حوزه‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌ها می‌شود.

یونسی با بیان اینکه ادارات فرهنگ و ارشاد باید به سمت افزایش مشارکت‌های بخش خصوصی و دانشگاهی در زمینه‌های مختلف حرکت کنند، افزود: انتظارات ما از مدیران ادارات ارشاد در سطح استان بهره برداری از همه ظرفیت‌های موجود و دسترس است که بایستی به آنها توجه شود.

وی عنوان کرد: شهرستان سبزوار از شهرستان‌های پیشرو در حوزه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی و اسلامی در استان است و هنرمندان خوبی در این منطقه شناسایی شده که زندگی می‌کنند و می‌توانند در ترویج این فرهنگ مؤثر باشند.

در پایان این نشست از زحمات محبوبه طبسی سرپرست این اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار تقدیر و محمد علی آبادی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.