اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 ارديبهشت 1395 / کد مطلب: 10726 / نظرات: 0

فرماندارجوین عنوان کرد:


ساخت وسازهای غیرمجاز یک چالش اساسی در شهرستان جوین است


فرماندار جوین گفت:ساخت وسازهای غیرمجازوخارج از محدوده در روستاهای جوین به یک چالش اساسی در این شهرستان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگارما ،  جدی کار صبح امروز در دیدار با کارکنان اداره بنیاد مسکن شهرستان جوین اظهار داشت:تاسیس بنباد مسکن در کشور از برکات انقلاب اسلامی بوده  و نشان دهنده افق بلند نگاه امام به رفع محرومیت های کشور است.
وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن در حوزه مدیریت روستا نقش برجسته ای دارد، گفت: شهرستان جوین در حوزه روستا ها با مشکلات بسیاری روبرو است.
جدی کار تصریح کرد:در حال حاضرساخت وسازهای غیرمجاز وخارج از محدوده در روستاهای جوین به یک چالش اساسی دراین شهرستان تبدیل شده است.
فرماندار جوین با اشاره به اینکه طرح هادی در۳۰ درصد از روستاها ی شهرستان نیاز به بازنگری دارد، گفت:تاکنون ۹۷۰ واحد مسکونی خارج از محدوده  وغیر مجازدر این روستاها ساخته شده است که باید توسط بنیاد مسکن شهرستان تعیین تکلیف شود.
نماینده عالی دولت درشهرستان جوین به بخشداران مرکزی عطاملک شوراها دهیاران وبنیادمسکن انقلاب اسلامی توصیه کردنسبت به ساماندهی ساخت وسازهادرخارج ازمحدوده روستاهااقدام کرده نتیجه رادراسرع وقت به فرمانداری گزارش کنند
جدی کار یادآورشد:عدم ارائه امکانات و خدمات به این ساخت و سازهای غیر مجاز که اکثرا در روستاهای حاشیه جاده صورت می گیرد، مشکلات اجتماعی فراوانی را  در شهرستان به وجود آورده است.
فرماندار جوین خاطر نشان کرد:در این شرایط ورود دستگاههای متولی در این حوزه برای جلوگیری از مشکلات و تبعات اجتماعی به وجود آمده ضروری است.
شهرستان جوین با بیش از 50000 نفر جمعیت در غرب استان خراسا ن رضوی قراردارد/نقابی



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.