اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 ارديبهشت 1395 / کد مطلب: 10724 / نظرات: 0

فرمانده انتظامی جوین خبرداد:


کاهش ۶۰۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در جوین


فرمانده انتظامی جوین گفت: میزان تصادفات منجر به فوت در شهرستان ،درفروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 600 درصد کاهش داشته است.

به گزارش   خبرنگار ما، سرهنگ مهدی غلام زاده صبح امروز در جلسه  شورای ترافیک شهرستان با اشاره به اینکه میزان تصادفات منجر به فوت درفروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۶۰۰ درصدی همراه بوده است، گفت:  سال گذشته ۶ مورد تصادف مرگباردرفروردین ماه در شهرستان اتفاق افتاد که خوشبختانه امسال این آمار به صفر رسیده است.
وی افزود: مجموع تصادفات درون شهری و برون شهری درفروردین امسال ۳۰ مورد گزارش شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته  ۵ مورد کاهش داشته است.
فرمانده انتظامی جوین  تصریح کرد:آمار مصدومین تصادفات درنخستین ماه سال جاری ۳۰ مورد گزارش شده  که  این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۳۹ مورد بوده است.
غلام زاده یادآورشد:عدم رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی ، حجم زیاد تردد خودروها وبه خصوص خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی شهرستان، وضعیت نامناسب جاده های مواصلاتی وتردد ادوات کشاورزی از محور های اصلی ، از مهم ترین دلایل افزایش تصادفات منجر به فوت در این شهرستان می باشد.
وی با بیان اینکه ارتقاء فرهنگ ترافیک از مهمترین راهکارهای کاهش تصادفات رانندگی است ،تصریح کرد:همانطوریکه عامل انسانی  یکی از مهمترین عوامل تصادفات رانندگی محسوب می شود ،همین عامل نیز می تواند در کاهش تصادفات رانندگی نقش بسزایی داشته باشد.
فرماندار جوین نیز در ادامه این جلسه گفت:  در جلسه کارگروه ترافیک استان مصوب شده است ،مبلغ ۴۰ میلیون  تومان از محل درآمد های حاصل از جرائم رانندگی برای حل مشکلات  معابر روستایی و اصلاح نقاط حادثه خیز شهرستان هزینه شود.
جدی کارافزود:مبلغ ۱۵ میلیون ۳۰۰ هزار تومان از این اعتبار درروستاهای بخش عطاملک و ۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان آن هم در بخش مرکزی هزینه می شود.
وی گفت شهرستان جوین در کریدور ارتباطی خراسان شمالی ،مازندران در غرب استان خراسان رضوی قرار دارد.  جوین_نقابی



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.