اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 1 ارديبهشت 1395 / کد مطلب: 10720 / نظرات: 0

وزير بهداشت :


بيش از دو هزار خانه بهداشت در كشور مرمت و بهسازي شد


بيش از دو هزار خانه بهداشت در كشور مرمت و بهسازي شد  وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي گفت: در اجراي طرح تحول نظام سلامت بيش از دو هزار خانه بهداشت طي سال گذشته در سراسر كشور مرمت و بهسازي شد.
 
دكتر سيد حسن قاضي زاده هاشمي  در حاشيه بازديد از طرح هاي دانشگاه علوم پزشكي سبزوار طي گفت و گو با خبرنگاران افزود: با بهسازي اين خانه هاي بهداشت بيش از 24 ميليون نفر از هموطنان در مناطق مختلف كشور از خدمات بهداشتي و درماني بهره مند شده اند.
وي با بيان اينكه امروز بهداشت و درمان به عنوان يكي از اولويت هاي دولت يازدهم مورد توجه جدي است اظهار كرد: گام چهارم ما در طرح تحول نظام سلامت براي سال جاري توجه به آموزش پزشكي براي پرستاران، پزشكان و نيروهاي مورد نياز است.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي گفت: يكي از برنامه هاي ما در اين زمينه آموزش پزشكان متخصص بومي در مناطق مختلف كشور مي باشد كه هدف از اجراي آن كاهش مهاجرت پزشكان است.
وي افزود: با اجراي اين طرح دانش آموختگان رشته پزشكي مي توانند طرح هاي خدمتي خود را در مناطقي كه ساكن آن هستند بگذرانند.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي اظهار كرد: در برنامه تامين نيروي انساني 30 درصد از ظرفيت موجود را به بخش بومي هر منطقه اختصاص مي دهيم.
وي با اشاره به ورود وزارت بهداشت به حوزه حاشيه نشيني گفت: بيش از 11 ميليون حاشيه نشين از خدمات وزارت بهداشت بهره مند شده اند و ما حضور پر رنگي در اين عرصه داشته ايم.
دكتر قاضي زاده هاشمي افزود: يكي از برنامه هاي ما در طرح تحول نظام سلامت توسعه سلامتكده هاي طب سنتي است كه اين مهم در سال جاري ادامه دارد.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي عصر امروز براي افتتاح چند طرح آموزشي و درماني به سبزوار سفر كرده است.منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.