اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 20 آبان 1390 / کد مطلب: 1069 / نظرات: 0

امام جمعه موقت جغتای:


هر تهدیدی علیه ایران با پاسخی پیشمان كننده روبرو خواهد شد


هر تهدیدی علیه ایران با پاسخی پیشمان كننده روبرو خواهد شد امام جمعه موقت شهرستان جغتای گفت: هرگونه تهدید نظامی علیه تاسیسات هسته ای ایران ، با پاسخی پشیمان كننده ای رو برو خواهد شد . 
   
 به گزارش خبرنگار ایرنا ،حجت الاسلام و المسلمین سید مجید هاشمی در نماز جمعه شهرستان جغتای فرمودند: جنجال تبلیغاتی آمریكا و رژیم صهیونیستی در رابطه با حمله به تاسیسات هسته ای ایران ،شانتاژ تبلیغاتی و جنگ روانی است اما در عین حال ایران اسلامی در مقابل زروگویی ها خواهد ایستاد.

وی گزارش دبیركل آژانس بین المللی انرزی هسته ای را كاملا مغرضانه خواند و آن را دیكته شده آمریكا و رژیم منفور صهیونیستی دانست .

وی در ادامه با اشاره به اینكه غدیر به معنای معرفی امام برحق است كه راه پیامبر (ص) را ادامه دهد ، گفت: بدخوهان به ظاهر مانع اجرای فرمان خدا در غدیر شدند اما غذیر همچنان چراغ پرنور در تاریخ می ذرخشد.

وی همچنین به فرهنگ كتاب و كتابخوانی اشاره كرد و افزود: همه مردم لازم است همان طور كه لباس و پوشاك تهیه می كنند ، كتابهای ارزشمند را برای خود تهیه كنند و روزانه ساعتی را به مطالعه بپردازند .

وی افزود: وظیفه وزارت ارشاد اسلامی و صدا سیما است كه فرهنگ كتابخوانی را رایج كنند و كتابهای جدید و متناسب با روز را در ساعات مشخص تبلیغ و معرفی كنند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.