اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 31 فروردين 1395 / کد مطلب: 10689 / نظرات: 0

فرماندار سبزوار:


دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی پیشرو و مصمم است


دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی پیشرو و مصمم است  فرماندار ویژه سبزوار گفت: دولت تدبیر و امید در اجرای اقتصاد مقاومتی پیشرو و مصمم است لذا تمام مدیران دستگاههای اجرایی باید برای تحقق کامل اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.
[فرماندار سبزوار: دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی پیشرو و مصمم است]

احمد برادران  در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان سبزوار افزود: دولت یازدهم برای نخستین بار اقدام به تشکیل ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی کرده وستادها و کارگروه های اجرایی شهرستانی و استانی آن نیز ستاد تشکیل شده است.
وی یکی از مهمترین ارکان اجرایی این برنامه را توجه به شهرستانها و مناطق محروم ذکر و بیان کرد: سبزوار دارای ظرفیتهای ارزشمندی در زمینه معادن، صنایع تبدیلی و فرآوری،کشاورزی و بهره برداری از انرژیهای بادی و خورشیدی است.
فرماندار سبزوار ادامه داد: تاکید رئیس جمهوری بر اجرای دقیق و درست برنامه اقتصاد مقاومتی است لذا همه مدیران وظیفه دارند در سطح شهرستانی و بومی با رفع موانع و بهره وری از ظرفیتها مشکلات را حل کنند.
وی گفت: پارسال 71 طرح اقتصاد مقاومتی با پرداخت 20 میلیارد ریال در سبزوار با همراهی نیروی مقاومت بسیج اجرا شد که زمینه خوبی را برای ایجاد اشتغال در شهرستان فراهم کرده است.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.ایرنا





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.