اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 30 فروردين 1395 / کد مطلب: 10686 / نظرات: 0

شهردار سبزوار:


سبزوار نامزد برگزاری همایش بین المللی جوانان و صلح جهانی شد


سبزوار نامزد برگزاری همایش بین المللی جوانان و صلح جهانی شد شهردار سبزوار گفت: سبزوار جزء سه شهر برتر نامزدی برگزاری جشنواره بین‌المللی جوان و صلح جهانی شد.
 
محمد علی طالبی ز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این همایش در مهرماه سال گذشته برای نخستین بار در سال گذشته در تبریز برگزار شد که در آن بیش از 30 سفیر از کشورهای مختلف و 7 نفر از وزرا دولت حضور داشتند.
 
وی افزود: این همایش بین‌المللی برای دومین بار امسال در مهرماه برگزار می‌شود که تعداد 20 کلان شهر برای برگزاری آن اعلام نامزدی کرده‌اند.
 
طالبی با اشاره به اینکه شهرداری سبزوار برای برگزاری این همایش اعلام آمادگی کرده است،عنوان کرد: بر همین اساس ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی و علمی غنی شهرستان را به دبیرخانه این همایش ارسال کرده و با رایزنی‌های صورت گرفته در بین سه شهر برتر( سبزوار، شیراز و کیش) برای برگزاری این همایش قرار گرفته‌ایم.
 
وی افزود:در حال حاضر دبیرخانه همایش در حال بررسی ظرفیت‌های این سه شهر برای برگزاری این همایش در یکی از آنهاست که امیدواریم سبزوار با توجه به ظرفیت‌های غنی فرهنگی، علمی و تاریخی بتواند مجوز این همایش را اخذ کند.
 
شهردار سبزوار عنوان کرد: یکی از علل گزینش سبزوار در بین این 20 شهر برگزاری همایش ملی باز آفرینی محلات و سکونتگاه‌های غیررسمی و کنگره و بین‌المللی سربداران در سبزوار بود.
 
طالبی  با بیان اینکه در همایش امسال قرار است بیش از 40 سفیر و وزیر امور خارجه کشورمان حضور پیدا کند، گفت: حوزه مدیریت شهری، فرمانداری و دانشگاه‌ها آمادگی خود را برای برگزاری این همایش بین‌المللی در شهرداری سبزوار اعلام کرده و زیرساخت‌های لازم را فراهم کرده‌اند.تسنیم
 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.