اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 29 فروردين 1395 / کد مطلب: 10671 / نظرات: 0

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات سبزوار:


مردم سبزوار1،7 میلیارد ریال به ستاد بازسازی عتبات عالیات کمک کردند


مردم سبزوار17 میلیارد ریال به ستاد بازسازی عتبات عالیات کمک کردند رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات منطقه سبزوار گفت: مردم این شهرستان در سال گذشته یک میلیارد و 770 میلیون ریال وجه نقد و 170 گرم طلا برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند که این میزان نسبت با سال قبل از آن چهار برابر شد.
علی اکبر دلبری افزود: از این کمک ها 180 خشت طلا برای حرمین کاظمین هزینه شده است و سایر کمکها برای بازسازی عتبات عالیات در نجف اشرف ، سامرا و کربلا هزینه گردید.
وی همچنین گفت : در اربعین سال گذشته حدود 900 میلیون ریال کمک های نقدی و کالایی این شهرستان به زائران اربعین اهدا شده است.
وی ادامه داد : سال قبل در راستای توسعه کمک به عتبات ، 14 ستاد بازسازی عتبات عالیات در سبزوار دایر شد که سه ستاد آن در بخش های ششتمد ، روداب و مرکزی بوده است .
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات منطقه سبزوار اظهار کرد : برای افزایش مشارکت های مردمی در بازسازی عتبات عالیات 41 تفاهم نامه بین ادارات و سازمان های مختلف با این ستاد منعقد شد .
دلبری با اشاره به تشکیل مجمع خیرین بازسازی عتبات عالیات در سال 94 گفت : با ایجاد این مجمع توانستیم 280 خیر را برای کمک به عتبات عالیات شناسایی نماییم.
وی همچنین اظهار کرد : 50 نیروی زبده بعنوان خادم افتخاری در این مجموعه خدمت می نمایند
ستاد بازسازی عتبات شهرستان سبزوار نیمه دوم سال 1385 تاسیس و در سال 94 به منطقه سبزوار ارتقا یافت .
.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.