اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 20 آبان 1390 / کد مطلب: 1065 / نظرات: 0

امام جمعه خوشاب :


عید غدیر عید كمال دین ، اتمام نعمت و عید اله است


عید غدیر عید كمال دین  اتمام نعمت و عید اله است امام جمعه خوشاب گفت : عید غدیر عید كمال دین ، اتمام نعمت و عید اله است كه در آن روز پیامبر (ص) به معرفی علی (ع) و ارزش های آن حضرت پرداخت. 
   
 حجت الاسلام و المسلمین ' رمضانعلی ثباتی مقدم ' در خطبه های باشكوه این هفته خوشاب با اشاره به بخشی از سخنان پیامبر اكرم (ص) در روز عید غدیر افزود : علی (ع) اولین مومن و پیشگام عرصه های فداكاری و مبارزه است كه خداوند او را برتر از دیگران قرار داد .

وی در بخشی از سخنانش به سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه امام علی (ع) اشاره كرد و گفت : ایشان در بیانات شیوای خود فرمودند هر كس فكر تجاوز به مخیله اش خطور كند باید خود را آماده دریافت سیلی های محكم از سوی دین ، ارتش ، سپاه و بسیج و در یك كلام ملت بزرگ ایران كند .

خطیب جمعه خوشاب همچنین با اشاره به بخشی از پیام مقام معظم رهبری به كنگره عظیم حج اظهار داشت : آمریكا و صهیونیسم امروز از همیشه ضعیف ترند.

وی به گرفتاری های اقتصادی و ناكامی های پی در پی در افغانستان ، عراق و اعتراض های عمیق مردمی در آمریكا و دیگر كشورهای غربی اشاره كرد و گفت : این اعتراضات روز به روز گسترده تر می شود.

حجت الاسلام ثباتی مقدم با تبریك میلاد امام هادی (ع) به نقل سخنی از آن بزرگوار پرداخت و گفت : آن حضرت می فرمایند : ' كسی كه مطیع خدا باشد از خشم مردم باكی ندارد '

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.