اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 5 دي 1394 / کد مطلب: 10611 / نظرات: 0

رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار:


رسانه های گروهی از مهمترین ارکان توسعه پایدار محسوب می شوند


رسانه های گروهی از مهمترین ارکان توسعه پایدار محسوب می شوند  رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: نشریات و رسانه های گروهی از مهمترین ارکان توسعه پایدار محسوب می شوند.
 
کاظم کرامت جمعه شب در مراسم پایانی نمایشگاه توانمندی های رسانه ای سبزوار اظهار کرد: این شورا از نشریات و رسانه های محلی این شهر حمایت می کند.
وی رسانه ها را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست و افزود: رسانه های گروهی به عنوان مشاور بهترین نقش را در شناسایی نقاط قوت و ضعف کاری مسئولان دارند .
کرامت افزود : نشریات و رسانه های محلی نقش پر رنگی در حراست از فرهنگ، آداب و رسوم یک منطقه دارند و آنها در توسعه اقتصادی، علمی و آموزشی نیز موثر هستند.
رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار افزود: امروز بخش زیادی از آداب و فرهنگ محلی این شهرستان رو به فراموشی رفته و انتظار ما از رسانه توجه بیشتر به این بخش و یادآوری آن است.
شهردار سبزوار نیز گفت : این نمایشگاه با محوریت رسانه های محلی و اداره فرهنگی و ورزشی شهرداری این شهر دایر شد.
محمد علی طالبی افزود: یکی از مهمترین نقاط قوت برگزاری این نمایشگاه افزایش تعداد رسانه های محلی و غرفه های آن بود که نشان از استقبال و علاقه مندی این رسانه ها دارد.
وی به حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین افتتاح این نمایشگاه اشاره و گفت : دولت یازدهم نگاه ویژه ای به نشریات و رسانه های محلی دارد و از آنها حمایت می کند .
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرسبزوار نیز گفت : یکی از مهمترین برنامه های این کمیسیون توجه به توسعه نمایشگاه های کتاب و مطبوعات در این شهرستان است.
مهدی مقصودی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاهها در توسعه فرهنگی شهرستان موثر است افزود: یکی از برنامه های ما برای فراگیر شدن نمایشگاه توانمندی های رسانه ای ، ایجاد دبیرخانه دائمی آن در شهرستان است.
نمایشگاه توانمندی های رسانه های سبزوار با شرکت 19 نشریه و پایگاه خبری محلی در روز 26 آذرماه امسال در این شهرستان گشایش یافت .
منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.