اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 19 آبان 1390 / کد مطلب: 1060 / نظرات: 0

یک مسوول /


حدود 400 تخت بیمارستانی در سبزوار نیاز داریم


حدود 400 تخت بیمارستانی در سبزوار نیاز داریم  معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی سبزوار گفت: بر اساس برنامه پنجم توسعه حدود 400 تخت بیمارستانی در این شهرستان نیاز داریم.
  
 
به گزارش ایرنا،'ابوالقاسم ابراهیمی'  در جمع برخی مسوولین اجرایی سبزوار افزود: تا پایان برنامه پنجم توسعه باید بیش از 800 تخت فعال در این شهرستان وجود داشته باشد.

وی گفت: تعداد تختهای موجود در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشكی سبزوار حدود 440 تخت است.

وی افزود: با بهره برداری از بیمارستان حشمتیه این شهرستان نیز كه دارای ظرفیت اسمی 160 تخت می باشد، این كمبود رفع نمی شود.

وی بیمارستان امداد سبزوار را هم با بیش از 50 سال قدمت دارای ظرفیت 50 تخت ذكر كرد و گفت: هم اكنون با 120 تخت از این بیمارستان بهره برداری می شود.

وی احداث یك بیمارستان در پردیس دانشگاه علوم پزشكی سبزوار با بخش های جدید بیمارستانی و مراكز تحقیقاتی و آموزشی را به عنوان نیاز شهرستان مطرح كرد و افزود: مطالعه این طرح انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشكی سبزوار اظهارداشت: طی دولت های نهم و دهم كاركنان این دانشگاه دو برابر شده اما در این بخش هنوز هم كمبود داریم.

وی گفت: این دانشگاه حدود 200 میلیارد ریال در دولت های نهم و دهم و دور اول و دوم سفرهای ریاست جمهوری به استان ازطریق مصوبات سفرها جذب كرده است.

وی با بیان اینكه سبزوار در استان پس از مشهد مقدس از نظر سطح درمانی بالاترین سطح و بیشترین پوشش را دارد افزود: این شهرستان در زمینه درمان می تواند به عنوان معین استان باشد./2

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.