اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 آذر 1394 / کد مطلب: 10583 / نظرات: 0

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی سبزوار :


اختصاص شعبه ویژه رسیدگی به زمین خواری در دادگستری سبزوار


اختصاص شعبه ویژه رسیدگی به زمین خواری در دادگستری سبزوار  دادستان عمومی و انقلاب اسلامی سبزوار از اختصاص شعبه ویژه رسیدگی به زمین خواری و کوه خواری در دادگستری این شهرستان خبر داد.
 
سید محمد حسینی روز چهار شنبه در جمع دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای سبزوار بدون توضیح بیشتر گفت: قانون احکام زیادی را برای مبارزه با این پدیده مشخص و به صراحت اعلام کرده لذا دستگاه قضا و نیروی انتظامی به عنوان مجریان عدالت و قانون با شدت با این پدیده برخورد می کند.
وی افزود: موضوع کوه خواری و زمین خواری از مواردی است که سبب ایجاد ناامنی در ابعاد مختلف می شود لذا آشنایی دهیاران با قوانین مربوطه ضروری است.
دادستان عمومی و انقلاب سبزوار ادامه داد: دهیاران همچنین باید در مورد تغییر کاربری زمینهای باغی و زراعی خارج از طرح هادی روستاها دقت کنند و مجوزی را در این زمینه صادر نکنند.
وی گفت: یکی از مهمترین مسائلی که امروز دهیاران و سایر دستگاههای اجرایی با آن درگیر هستند موضوع ساخت و سازهای غیرقانونی در روستاها است.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 237 کیلومتری غرب مشهد واقع است. 25 درصد از جمعیت سبزوار شامل 77 هزار نفر در 222 روستای این شهرستان سکونت دارند. شهرستان سبزوار مرکب از سه بخش مرکزی، ششتمد و روداب است.
منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.