اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 25 آذر 1394 / کد مطلب: 10582 / نظرات: 0

معاون سیاسی سپاه :


آمریکایی ها به دنبال گسترش جنگ های نیابتی در جهان اسلام هستند


آمریکایی ها به دنبال گسترش جنگ های نیابتی در جهان اسلام هستند  معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی ها به دنبال گسترش جنگ های نیابتی در جهان اسلام هستند.
 
سردار سرتیپ دوم پاسدار رسول سنائی راد شامگاه سه شنبه در یادواره 43 شهید مفقود الاثر سبزوار یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی داشت و اظهار کرد: گسترش جنگ های نیابتی در سطح منطقه خاورمیانه از مهمترین پروژه هایی است که سود آن نصیب آمریکایی ها می شود.
وی با بیان اینکه امروز دشمن توان مقابله مستقیم نظامی با جمهوری اسلامی ایران را ندارد ،گفت: گروه تروریستی داعش با هدف گسترش جنگ های نیابتی در مقابله با انقلاب اسلامی ایران تشکیل شد که خوشبختانه با مدیریت نظام جمهوری اسلامی ایران بساط این گروه تروریستی در حال جمع شدن است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن توان باز دارندگی جمهوری اسلامی ایران را درک کرده است ،افزود:امروز ایران اسلامی به عنوان چهارمین قدرت موشکی در سطح جهان شناخته می شود.
وی ادامه داد: دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران به دنبال نفوذ فرهنگی برای تغییر اعتقادات و راهبرد های کلی نظام است .
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به موضوع توافق هسته ای و اجرای برجام عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران دارای سرمایه های ارزشمندی در حوزه فرهنگی،دفاعی و اعتقادی است و این سرمایه ها سبب شد تا دشمن راهی جز مذاکره و چانه زنی با جمهوری اسلامی ایران نداشته باشد .
وی با بیان اینکه ملت ایران با همدلی و همزبانی در برابر تحریم های ظالمانه و کمر شکنانه غرب و آمریکایی ها ایستادگی کردند یادآورشد: پیروزی جریان مقاومت اسلامی در سوریه، عراق،لبنان، فلسطین و یمن سبب شده تا دشمن ضربات محکمی از ناحیه ایران اسلامی بخورد .
وی با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای اجرای پروژه های اسلام هراسی در سطح منطقه و جهان بیان کرد: دشمن با اجرای طرح نفوذ جریان فکری وهابیت سعی در توسعه اسلام هراسی و سلفی گری در جهان دارد که در این زمینه وظیفه ما برای مبارزه به این توطئه و ترویج اسلام واقعی بسیار سنگین است.
در پایان این آئین معنوی از خانواده معظم شهدای مفقود الاجسد سبزوار تجلیل شد.
شهرستان سبزوار 1100 شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده و در 237 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.