اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 25 آذر 1394 / کد مطلب: 10580 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار :


تشکیل هیات اجرایی انتخابات در سبزوار


تشکیل هیات اجرایی انتخابات در سبزوار  معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار از تشکیل هیات اجرایی انتخابات در این حوزه انتخابیه خبر داد.
 
احمد برادران اظهار کرد: این هیات با عضویت 30تن از معتمدان محلی سبزوار تشکیل شده که متعاقب آن هیات های اجرایی شهرستان های جوین، جغتای، خوشاب و داورزن نیز تشکیل می شود.
وی افزود: تعداد 330 شعبه اخذ رای برای حوزه انتخابیه سبزوار شامل شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن پیش بینی شده است.
فرماندار ویژه سبزوار گفت: حدود دو هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این حوزه انتخابیه همکاری خواهند داشت.
وی با بیان اینکه حضور حداکثری و مشارکت عمومی در عرصه انتخابات یک سیاست و راهبرد مهم در نظام اسلامی است، افزود: یقینا مردم با حضور پرشور در انتخابات و انتخابی آگاهانه، گامی مهم در عرصه تصمیم گیری کشور بر می دارند.
رئیس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه سبزوار با تاکید بر اینکه سیاست دولت تدبیر وامید برگزاری انتخاباتی براساس قانون و شرع اسلام است، گفت: بی طرفی، امانتداری و اجرای قانون از مهمترین مولفه های اجرای فرآیند انتخابات محسوب می شود.
ثبت نام از نامزدهای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز 24 آذر آغاز شده و نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز از 28 آذرماه می توانند به مدت یک هفته برای ورود به این رقابتها نامنویسی کنند.
شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن به عنوان یک حوزه انتخابیه ، دارای دو کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند.
منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.