اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 17 آذر 1394 / کد مطلب: 10564 / نظرات: 0

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سبزوار :


نبود تصفیه خانه و گاز، مشکل اصلی شهرک های صنعتی سبزوار


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سبزوار گفت: نبود تصفیه خانه فاضلاب و عدم گازرسانی از مهمترین مشکلات شهرکهای صنعتی این شهرستان است. 

اسماعیل نامنی  اظهار کرد: اکنون تنها شهرک صنعتی شماره یک سبزوار گازرسانی شده و از مجموع 81 واحد صنعتی موجود در دو شهرک صنعتی این شهرستان، 51 واحد فعال است.
وی با بیان اینکه پیگیری های زیادی برای رفع مشکلات گازرسانی و ساخت تصفیه خانه فاضلاب این شهرک ها انجام شده، افزود: گازرسانی و ساخت تصفیه خانه شهرکها به یکی از مطالبات اصلی مدیران واحدهای صنعتی این شهرستان تبدیل شده است.
وی با تقدیر از پیگیری فرماندار سبزوار برای رفع این مشکلات افزود: شبکه داخلی گاز شهرک صنعتی شماره دو سبزوار به طول 10 کیلومتر با اعتبار 10 میلیارد ریال اجرا شده و اجرای طرح ایستگاه تقلیل فشار گاز این شهرک نیز به پیمانکار سپرده شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سبزوار با تاکید بر ایجاد تصفیه خانه شهرک شماره یک و دو صنعتی سبزوار، گفت: با پیگیری صورت گرفته طرح ساخت این تصفیه خانه در دستور کار قرار گرفته است.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت ساخت این تصفیه خانه و مطالبه واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی سبزوار، اجرای مرحله نخست این طرح با تامین اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.
نامنی با اشاره به ساخت ایستگاه آتش نشانی در شهرک صنعتی شماره یک سبزوار نیز گفت: این ایستگاه با وسعت 80 متر مربع و اعتبار 700 میلیون ریال ساخته شده و خودرو آتش نشانی نیز با اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال خریداری شده که بزودی در محل مستقر خواهد شد.
در شهرک صنعتی شماره یک سبزوار 75 واحد صنعتی و تولیدی استقرار دارند و برای شهرک صنعتی شماره دو سبزوار نیز جواز ایجاد 20 واحد صنعتی صادر شده که تاکنون شش واحد آن فعال شده است.
اکنون بیش از 1500 نفر در شهرکهای صنعتی سبزوار مشغول به کار هستند. منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.