اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 15 آذر 1394 / کد مطلب: 10557 / نظرات: 0

فرماندار جغتای:


800 زائر پیاده از جغتای برای زیارت عازم مشهد مقدس می شوند


 فرماندار جغتای گفت: 800 زائر پیاده حرم رضوی از این شهرستان برای زیارت و شرکت در مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) عازم مشهد مقدس می شوند.
 
محمد علی آبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این زائران در قالب 9 کاروان پیاده از مسیر شهرستانهای جوین ، خوشاب ،فیروزه و نیشابور به مشهد الرضا (ع) عزیمت می کنند تا بار دیگر عشق و ارادت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نشان دهند.
وی با اشاره به هماهنگی های انجام شده با مسئولان شهرستان های طی مسیر زائران ادامه داد: با توجه به اهمیت این سفر و رفاه حال زائران مساجد ،تکایا و حسنیه ها در طول مسیر آماده ارائه خدمات به این عزیزان شده است .
فرماندار جغتای اضافه کرد: با مسئولان شهرستان های مزبور نیز هماهنگی شده تا در صورت نیاز خدمات مورد نیاز درمانی، رفاهی و فرهنگی را به زائران ارائه کنند و در همین راستا نیز با نیروهای انتظامی و امنیتی این شهرستان ها هماهنگی شده تا تامین امنیت و حفاظت از زائران را انجام دهند.
علی آبادی اظهار کرد : با توجه به اهمیت این سفر معنوی جلسات مختلفی با مدیران کاروان ها برگزار شده تا در طول مسیر برای زائران مشکلی پیش نیاید.
وی با اشاره به افزایش حجم تردد ها در روزهای پایانی ماه صفر از محورهای شهرستان جغتای بیان کرد: در این زمینه نیز دستور العمل های لازم برای اجرای تمهیدات ترافیکی خاص و ارائه خدمات پزشکی ویژه به اورژانس 115 و پلیس راه در شهرستان های جغتای ابلاغ شده است. منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.