اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 14 آذر 1394 / کد مطلب: 10556 / نظرات: 0

خطیب جمعه سبزوار :


اربعین نماد و شعار شیعه است


اربعین نماد و شعار شیعه است امام جمعه موقت سبزوار گفت: اربعین نماد و شعار شیعه و پیامی محکم به وهابیون، صهیونیستها و دشمنان اسلام است.
 
حجت الاسلام صادق ابراهیمی در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سبزوار افزود: اجتماع عظیم اربعین بیانگر تدبیر مسئولان اجرایی ستاد اربعین بود زیرا 20 میلیون زائر را در کشور عراق که داعش نیز در آن کشور نفوذ دارد هدایت کردند.
وی ادامه داد: این در حالی است که در مناسک حج امسال به سبب بی کفایتی آل سعود و وهابیون، آن فاجعه برای حجاج رخ داد.
خطیب جمعه سبزوار در ادامه همچنین گفت: در موضوع سوریه توفیقات خوبی حاصل شده، روسیه در مساله حمایت از سوریه و برخورد با داعش صداقت نشان داده است.
وی همچنین با اشاره به رفتار دوگانه ائتلاف غرب در برابر داعش افزود: هنگامی که داعش علیه اسلام است از آن حمایت و وقتی داعش برایشان خطر دارد آن را سرکوب می کنند.
حجت الاسلام ابراهیمی همچنین خواستار ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر اهمیت بالایی دارد لذا باید بیش از پیش مورد توجه باشد.
وی افزود: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نیز نگاهی جامع و کلان به موضوع امر به معروف داشته باشد و امر به معروف عملی، اقامه معروف و شعائر دینی را تقویت کند.
منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.