اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 11 آذر 1394 / کد مطلب: 10544 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار:


7000 زائر پیاده از سبزوار و خوشاب برای زیارت عازم مشهد مقدس می شوند


7000 زائر پیاده از سبزوار و خوشاب برای زیارت عازم مشهد مقدس می شوند معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت : در آستانه سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) هفت هزار زائر پیاده از شهرستان های سبزوار و خوشاب برای زیارت عازم مشهد مقدس می شوند.
 
احمد برادران روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: این زائران در قالب 41 کاروان از امروز و فردا برای زیارت به سوی بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) حرکت می کنند تا بار دیگر عشق و ارادت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نشان دهند.
وی افزود: ثبت نام از کاروان های اعزامی به حرم مطهر حضرت رضا (ع) از مدت ها قبل در این شهرستان ها آغاز و تمهیدات ویژه ای برای تسهیل در امور زائران در نظر گرفته شده است.
معاون استاندار خراسان رضوی در سبزوار افزود: این کاروان های زیارتی به صورت مشترک از شهرستان های خوشاب و سبزوار به سوی حرم مطهر رضوی حرکت می کنند .
وی افزود: پارسال تعداد 3600 زائر از این شهرستان در قالب کاروان های عزاداری به حرم مطهر رضوی اعزام شدند که امسال نسبت به سال گذشته شاهد افزایش چشمگیر تعداد زائران هستیم.
فرماندار سبزوار گفت: با توجه به استقبال و افزایش حجم بالای زائران پیاده در این ایام تمهیدات ویژه ای برای ارائه خدمات به این عزیزان پیش بینی شده و هماهنگی های لازم با مسئولان ذیربط واقع در مسیر کاروان های پیاده انجام شده است.
وی ادامه داد: امکانات و اسکان مورد نیاز زائران در مساجد، حسینیه ها و مدارس طول مسیر فراهم شده تا این عزیزان در مسیر رفت و برگشت مشکلی نداشته باشند.
برادران ادامه داد: برای زائرانی که به وسیله خودرو نیز در این ایام عازم مشهد مقدس هستند تمهیدات ترافیکی ویژه ای توسط پلیس راه سبزوار برای ارائه خدمات به زائران و کنترل جاده ها در نظر گرفته شده است.
وی گفت : جمعیت هلال احمر و اورژانس 115 هم در طول مسیر در چندین پایگاه امداد و نجات جاده ای به صورت شبانه روزی و آماده باش خدمات مورد نیاز امدادی را به زائران ارائه می کنند .
منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.