اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 11 آذر 1394 / کد مطلب: 10543 / نظرات: 0

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس


کاغذ بازی های اداری بیشترین ضربه را به بخش تولید و کارآفرینی وارد کرده است


کاغذ بازی های اداری بیشترین ضربه را به بخش تولید و کارآفرینی وارد کرده است عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت : متاسفانه کاغذ بازی های اداری بیشترین ضربه را به بخش تولید و کار آفرینی کشور زده که امیدواریم با تدبیر دولت یازدهم این معضل مهم حل شود.
 
محمد رضا محسنی ثانی در نشست شورای اداری شهرستان خوشاب افزود : متاسفانه برخی کاغذ بازی های اداری سبب شده تا بسیاری از طرح های عمرانی در بخش خصوصی متوقف شود.
وی حل مشکلات اقتصادی و معیشیتی مردم مهمترین وظیفه مسئولان دانست و یادآورشد: امروز بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی نیازمند به تسهیل امورات اداری و کاهش کاغذ بازی ها و استعلامات هستند تا بتوانند با آرامش خاطر به سرمایه گذاری بپردازند.
محسنی ثانی بابیان اینکه با بهره برداری از این طرح های عمرانی اشتغال زیادی برای بخش مهمی از مردم جامعه ایجاد می شود افزود: متاسفانه امروز طرح های زیادی در سطح کشور در بازه های زمانی هفت تا 10 سال متوقف مانده که این موضوع یک آسیب جدی در حوزه اشتغال کشور است.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی برای حل این مشکلات قانون دولت الکترونیک را به تصویب رساند ، گفت : متاسفانه دولت های وقت نتوانستند این قانون را به معنای واقعی اجرا کنند و فقط در اجرای بخش هایی از آن موفق بوده اند.
وی با اشاره به راه اندازی دفاتر پیشخوان روستایی، شهری، توسعه شبکه پست، اجرای طرح شبکه دولت ادامه داد : این اقدامات درراستای کاهش میزان مراجعه مردم به ادارات و دستگاه های دولتی انجام شد که نتوانستیم سطح انتظارات مردم و امورات آنان را تسهیل کنیم.
فرماندار خوشاب نیز با اشاره به نزدیک شدن ایام ثبت نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت : هیچیک از کارکنان، مسئولان و مدیران ادارت حق ندارند از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداها بهره گیری کنند.
حسین ابراهیمی کردیانی با بیان اینکه دستگاه های دولتی ملزم به رعایت قانون هستند افزود : فراهم کردن زیرساخت های لازم برگزاری انتخاباتی سالم،پرشور با حضور حداکثری مردم و با رعایت همه جوانب قانونی وظیفه دستگاه های دولتی است.
وی با اشاره به اینکه تعداد 48 شعبه اخذ رای در ایام برگزاری انتخابات در سطح شهرستان مستقر خواهد شد، گفت: از این تعداد 15 شعبه در بخش مشکان و مابقی در بخش سلطان آباد مستقر می شود.
ابراهیمی کردیانی با اشاره اجرای طرح گازرسانی به 22 روستای شهرستان خوشاب نیز افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد تومان در حال اجراست که براساس وعده پیمانکاران 11 روستا تا الله ایام دهه مبارک فجر از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.
منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.