اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 7 آذر 1394 / کد مطلب: 10527 / نظرات: 0

سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج :


اخراجها موجب ناهماهنگی بازیکنان تیم هندبال بانوان ثامن الحجج(ع) سبزوار شد


 سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت: اخراج های دو دقیقه ای در دیدار با تیم تاسیسات دریایی موجب ناهماهنگی و تحمیل استرس بر بازیکنانم شد.
 
ناهید غارسی جمعه شب پس از کسب تساوی تیمش مقابل تیم تاسیسات دریایی تهران در سبزوار افزود: این اخراج ها موجب شد نتیجه دلخواه را کسب نکنیم.
وی اظهار کرد: در 18 دقیقه از 60 دقیقه بازی تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار چهار یا پنج نفره بازی کرد.
وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش گفت: بازیکنان در دفاع بهتر کار کردند ولی در حمله توپ زیاد لو دادیم و پنالتی هم از دست دادیم.
سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار با اشاره به پیروزی 13 بر 10 در نیمه اول این دیدار افزود: نیمه اول بازی خیلی خوب پیش رفت و تا دقیقه 50 بازی برتری با تیم ما بود ولی در ادامه اخراج های دو دقیقه ای موجب ناهماهنگی بین بازیکنان شد.
غارسی در باره تیم حریف نیز اظهار کرد: تیم تاسیسات دریایی تهران تیم خوبی است ولی در این دیدار در برابر تیم ما بسیار خشن بازی کرد.
وی ادامه داد: خطاهای بازیکنان تیم تاسیسات دریایی تهران با خشونتی که در زمین انجام می دادند برای داوران قابل دید نبود.
سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار با بیان اینکه تیم ما در پایان دور رفت مسابقات صدرنشین است افزود: در 26 آذر ماه پس از سه هفته استراحت در دور برگشت رقابتها در سبزوار میزبان تیم ذوب آهن اصفهان خواهیم بود.
تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار در پایان دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور با پنج امتیاز در صدر گروه و تیم های شهرداری سنندج با چهار امتیاز و تاسیسات دریایی تهران با سه امتیاز به ترتیب در رده های بعدی قرار دارند.
منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.